Ramazanska reklama Coca-Cole podijelila Norvežane

Radiosarajevo.ba
Ramazanska reklama Coca-Cole podijelila Norvežane
Foto: Instagram / Coca-Cola

Coca-Cola je u Norveškoj osmislila jednostavnu, ali upečatljivu ramazansku reklamu. Pored svojeg prepoznatljivog znaka na crvenoj površini je dodala polumjesec koji simbolizira Islam, piše portal Snopes. Ovaj čin je izazvao brojne reakcije u zemlji.

Ovo je nastavak tradicije ovog proizvođača gaziranih pića prema kojoj posebnu pažnju posvećuje blagdanima.

Nije iznenađujuće zašto se ova američka kompanija odlučila na ovakvu promociju u Norveškoj. U ovoj skandinavskoj zemlji živi 5,7 posto muslimana.

Norveški list Dagbladet je upitao Coca-Colu zašto se odlučila na ovakvu reklamu.

Iz kompanije su podsjetili da imaju dugu tradiciju obilježavanja ramazana u muslimanskim zemljama i da im je bila želja da to učine i u Norveškoj.

Cilj nam je promocija različitosti u svijetu. Bili smo prva kompanija koja je promovirala prava žena - poručili su.

Nažalost, ovo je izazvalo i reakcije onih sa antimuslimanskim i antimigrantskim stavovima. Neki su pozivali i na bojkot Coca-Cole.

"Islam nije dobrodošao i nije poželjan u prelijepoj Norveškoj. Idite u islamske zemlje sa svojim smećem. Pokušajte tamo obilježiti kršćanski praznik", napisao je jedan korisnik Instagrama.

Međutim, list Dagbladet je istakao da su reakcije većine Norvežana pozitivne, navodi portal Snopes.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije