Rezervirali vilu na Hvaru za 6.420 eura, tamo ih dočekao - haos!

Radiosarajevo.ba
Rezervirali vilu na Hvaru za 6.420 eura, tamo ih dočekao - haos!
PrtScr / Julie objavila snimak na Twitteru

Mlada turistkinja s francuskog govornog područja umjesto odmora iz snova u Hrvatskoj, za koji je bila spremna izdvojiti i pozamašnu svotu, doživjela je golemo razočaranje, a odmor je, čini se, propao, piše Jutarnji.

Julie (22) je na Twitteru u nekoliko objava opisala kakvu je neugodnost doživjela prije dva dana nakon što je preko popularnog servisa Booking.com rezervirala smještaj na Hvaru. S prijateljima je unajmila vilu za 6.420 eura za 10 osoba, no umjesto vile na lokaciji ih je dočekalo - gradilište.

Julie je snimila mjesto na kojem je trebala biti vila, no to je, prema objavama, bio tek početak agonije.

"Došla sam u Hrvatsku 18. 8. 2019. Vila koju smo rezervirali i platili 6.420 eura za grupu od 10 osoba, smještena na otoku Hvaru, bila je prijevara", piše Julie u prvoj objavi. Na videu koji je objavila nešto kasnije jasno se vidi da je umjesto objekta na oglašenom mjestu šljunčani puteljak, šikara te nekoliko bagera i kamiona. Razočarani turisti nisu imali previše opcija nego kontakirati službu za korisnike servisa preko kojeg su rezervirali smještaj.

"Nakon što sam kontaktirala službu za korisnike, oni su nas fino povukli za nos i ponudili nam ili opciju povrata novca u roku od 10 dana ili rezervaciju drugog smještaja, ali o našem trošku. Trenutno se nalazimo u Splitu bez ikakvog prenoćišta i bez ikakvog rješenja", piše očajna Julie.

Da stvar bude gora, prema njezinim riječima ovo nije prva propala rezervacija za istu lokaciju.

"Neprihvatljivo je da je rezervacija bila moguća i nakon što smo saznali od susjeda da se nedavno ista stvar dogodila i drugim ljudima. Užasna služba za korisnike u Bookingu. Jedan zaposlenik Bookinga nam je objasnio da ‘nije njihov problem što spavamo vani’. Neprihvatljivo", piše Julie.

U kratkom opisu videa napisala je da ih je na ‘ulazu lokacije rezervirane putem Bookinga dočekala pustoš’ i ‘pet sati razgovora sa službom za korisnike’!

Kontaktirali smo Julie koja je od nedjelje trebala uživati u odmoru, ne bi li saznali kako se riješila situacija, no do objave teksta nije nam se javila.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije