KS / Lagumdžija o tekstu F. Timesa: Niko, pa ni SDA, nije vladao Kantonom 26 godina

15. 08. 2019. u 18:43:00 Radiosarajevo.ba

Shares:97

Nakon što je jedan od najuglednijih svjetskih listova Financial Times na svom je portalu objavio članak o Našoj stranci, na svom Facebook profilu oglasio se bh. političar i jedan od osnivača Pokreta socijalne pravde i demokratije (SPD) Zlatko Lagumdžija.

Ugledni Financial Times: Sarajevski lider "mete" nacionalizam u Bosni

"Ugledni Financial Times objavio je pohvalan tekst o Bosni i Hercegovini kroz prizmu sarajevske kantonalne vlade. Prirodno, domaći mediji su prenijeli ovakav tekst što bi, naravno, trebala biti lijepa priča u današnjoj sumornoj svakodnevnici koju personificiraju 3-4 lokalna mušketira.
Nemam namjeru osvrtati se na vrijednosne sudove o Kantonalnoj vladi, vladajućim kantonalnim strankama i njihovih 86 tona rezultata u prikupljenom otpadu (impresivnih 200 grama smeća po stanovniku).

Nažalost, ispod naslova teksta 'Sarajevski lider pomeo nacionalizam u Bosni' se obrazlaže lažna i sramna teza da je ovo 'prva (Kantonalna) vlada na multietničkoj platformi' sa šest stranaka u proteklih 28 godina", napisao je Lagumdžija navodeći kako tekst nastavlja sa lažnom tvrdnjom da je to prva vlada koja nije vlada SDA i da je to prva vladajuća stranka koja među svojim članovima ima i Srbe i Hrvate i Bošnjake.

"Istine radi, nekoliko činjenica koje je nepoznati autor Financial Timesa pomnožio sa nulom i na taj način skorojevički krenuo sa tezom da 'istorija počinje danas - kada su se ukazali oni'. 

Kanton ne postoji 28 godina tako da kada se ukine vrijeme aktuelne vlade niko, pa ni SDA, nije vladao 26 godina.

U protekle 22 godine, do ukazanja ove Vlade, sarajevskim Kantonom su 11 godina vladale koalicije na čelu sa SDA. Stranka za BiH, pod vodstvom Harisa Silajdžića je imala premijera 6 godina, dok je SDP BiH tokom 5 godina imao 3 premijera čije su koalicione vlade imale veći multietnički kapacitet nego što je to slučaj danas.

Istina je da je duže od pola proteklog vremena sarajevskim Kantonom vladala SDA pa tako i sa premijerom koji je danas 'vlasnik' i stvarni lider aktualne Financial Timesove 'prve vlade sa multietničkom platformom'", naveo je Lagumdžija navodeći kako je "ovaj sramni tekst šamar i trojici gradonačelnika koji su 12 godina vodili Sarajevo".

"Osim toga radilo se o uglednim profesorima i akademicima, koji su dolazili iz multietničkih - socijaldemokratskih političkih partija, pri čemu sva trojica nisu bili Bošnjaci.

Ovaj sramni tekst je i šamar i SDP BiH kao, u to doba, najvećoj multietničkoj partiji koja je dala načelnike u tri od četiri centralne gradske opštine koji su bili Srbin, Hrvat i iz reda Ostalih. 

Sarajevske opštine su pored SDP-ovih načelnika nebošnjaka od rata do danas imale i načelnika Jevreja iz Stranke za BiH.

Pošto se od novine kao što je Financial Times očekuje da zna činjenice, ovaj tekst će pokazati koliko je to tačno. Ispravka lažnih tvrdnji i izvinjenje onim političkim strankama i ljudima, Srbima, Hrvatima i Bošnjacima koji su pobjeđivali SDA na multietničkim platformama i vodili vlast u Kantonu, Gradu i sarajevskim opštinama prije 'ukazanja' Naša stranke je dovoljan test kredibilteta Financial Timesa", naveo je Lagumdžija u svom postu.

KOMENTARI (4)