Građani ljuti zbog nečistoće vozila, GRAS poručuje: Činimo sve što možemo

J. Ć.
Građani ljuti zbog nečistoće vozila, GRAS poručuje: Činimo sve što možemo
Foto: Dženan Kriještorac / Radiosarajevo.ba / Sarajevski tramvaj
Brojne Sarajlije koje koriste usluge GRAS-a svakodnevno se susreću s brojnim neprijatnostima - vožnja u starim, prljavim i neklimatiziranim vozilima jako je neugodna.

Tome svjedoče i brojne fotografije koje korisnici prijevoza GRAS dijele na društvenim mrežama.

"GRAS!!!! Ispod svakog ljudskog dostojanstva!!! Prljavo, poderano, jadno i bijedno. Tramvaji su oblijepljeni reklamama koje su napola zguljene, neuredne - užas!!! Revizori -kabadahije.....strašno!!! Ljudi moji do kada više?", samo je jedan od komentara putnice koja je na Facebooku podijelila fotografije išaranih, poderanih i prljavih tramvajskih sjedišta.

Da se svakodnevno susrećemo s različitim vidovima uništavanja vozila od ispisivanja grafita, uništavanja sjedišta, bacanja otpadaka, pa i lijepljenja žvakaćih guma, što ostavlja ružnu sliku o javnom gradskom prijevozu, potvrdili su i iz GRAS-a koje smo tim povodom i kontaktirali.

"Dešava se da smo primorani izvršiti zamjenu ne samo uništenih tapacirunga, nego i zamjenu kompletnih sjedišta, stakla, plafonjera, te brisati grafite i slično. Otklanjanje navedenih oštećenja iziskuju određeno vrijeme i značajna finansijska sredstva, a često zbog tih razloga vozilo nismo u mogućnosti uključiti u saobraćaj", rekli su za Radiosarajevo. ba iz Press službe GRAS-a.

Na pitanje ko je zadužen za saniranje oštećenja na stolicama, tapaciranih površina, rukohvata i podova, kazali su nam da to vrši Sektor tramvajskog saobraćaja u skladu s mogućnostima, s obzirom na spore procedure sistema javnih nabavki i nedostatka materijala.

"Planirano je da problem oštećenja rukohvata bude riješen plastificiranjem, međutim postupak nabavke ove usluge provodili smo više puta i nismo imali ponuđača, kao ni za isporuku podnih prostirki za sanaciju podova. Tapacirane površine sjedišta se redovno čiste, a oštećena i poderana sjedišta mijenjamo prema mogućnostima materijalom koji se lako održava", pojasnili su iz ovog preduzeća.

Već duži vremenski period, kako ističu, traže efikasno sredstvo za uklanjanje grafita te navode kako su imali više ponuda od raznih proizvođača, ali ni jedno sredstvo se nije pokazalo dovoljno efikasno.

"U sklopu redovnog održavanja, pojedine tramvaje radimo kompletno, dakle popravku vanjskih i unutrašnjih površina, farbanje unutrašnjosti tramvaja i vanjske konstrukcije, farbanje stolica i rukohvata, ali nakon samo nekoliko provedenih dana u saobraćaja ista budu ponovno ispisana i sa nizom oštećenja", kazali su.

Iz GRAS-a govore kako su posebno razočarani ovom činjenicom i lošim odnosom nesavjesnih putnika, jer vozila javnog gradskog prijevoza prije svega služe potrebama građana, te tom prilikom poručuju: 

"Još jednom apeliramo za korektan odnos prema vozilima a kako bi naši putnici imali što udobniji i kvalitetniji prijevoz", poručuju iz Press službe GRAS-a za Radiosarajevo.ba.

Od našeg odnosa prema vozilima umnogome zavisi kvalitet javnog gradskog prijevoza, a ujedno i imidž grada i gradskog prevoza u cjelini.

Kako smo ranije pisali, kontrola higijenskih uvjeta u vozilima javnoga gradskog prijevoza koju je prošle godine na području općina Stari Grad, Centar, Novo Sarajevo, Novi Grad, Ilidža i Vogošća provela Sanitarna inspekcija Kantonalne uprave za inspekcijske poslove KS-a pokazala je da se čistoća vozila održava na zadovoljavajućem nivou. 

tramvaj_gras_ociscen_rsa09.JPG - undefinedFoto: Dženan Kriještorac / Radiosarajevo.ba

Nalazom inspekcije naglašeno je da je uočen veći broj oštećenja sjedišta, rukohvata i podova, ispisanih grafita, te zalijepljenih određenih materija kao što su žvakaće gume što je, kako su kazali, posljedica nesavjesnog odnosa jednog broja korisnika, na što su bezbroj puta upozoravali, te je poduzeću naloženo saniranje ili zamjena navedenog.

"Inspekcijskim nadzorom utvrđeno je da se kruti otpad nakuplja tokom prijevoza putnika u vozilima, koji se po dolasku na glavni terminal čisti prije prijema putnika u vozila. Sva vozila posjeduju dokaze o mjesečnoj dezinfekciji, koji se nalaze u vozilima, kako je zakonski predviđeno", istaknula je tada glasnogovornica Kantonalne uprave za inspekcijske poslove KS-a Vildana Brdarić za Radiosarajevo.ba.

Zahtjeve za inspekcijski nadzor na okolnosti loših higijenskih uvjeta u vozilima GRAS-a kojima se, kako je tada rekla Brdarić, sporadično građani i obrate, mogu se uputiti ovom organu na bilo koji od raspoloživih načina.

"Pravnim i fizičkim licima na raspolaganju je dežurni telefon za prijave 033 770-156, mail adresu kuip@kuip.ks.gov.ba, a osim toga na portalu Uprave dostupna je i punjiva forma obrasca za prijave u segmentu Pritužbe. Predstavke se mogu slati i faksom na brojeve 033 770-151/569-890 ili podnijeti lično u našim prostorijama, gdje je dostupan besplatan formular", dodala je Vildana Brdarić.

Napomenula je i to da kantonalni inspektori uzimaju u obzir svaku prijavu, te da se po izvršenom inspekcijskom nadzoru podnosiocima dostavlja odgovor u pisanoj formi.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije