Za gubitak GRAS-a kriva neadekvatna cijena karte, a revizori u crnom prepadaju građane

Radiosarajevo.ba
Za gubitak GRAS-a kriva neadekvatna cijena karte, a revizori u crnom prepadaju građane
Foto: Dženan Kriještorac / Radiosarajevo.ba / Direktor preduzeća GRAS Avdo Vatrić

Na današnjoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo razmatrat će se i izvještaj o radu GRAS-a. Također, ova tačka dnevnog reda izazvala je i veliki broj poslaničkih pitanja na koja je odgovarao direktor ovog preduzeća Avdo Vatrić.

Zastupnica Bibija Kerla pitala je aktuelnog direktora GRAS-a Avdu Vatrića koji je finansijski gubitak u prošloj godini.

„Imali smo smanjenje gubitaka u prošloj godini, ali to je nedovoljno, osnovni razlog gubitka su neprilagođene cijene karata. Inače akumulirani gubitak GRAS-a 316 miliona KM, a zaključno sa 2017. godinom. Ipak svake godine smanjuje se gubitak za dva do tri miliona KM, ali to je nedovoljno. Da bi se ovo promijenilo potrebno je korigirati cijene karata, koje nisu povećane od 2006. godine“, odgovorio je Vatrić.

Zastupnik Zvonko Marić upitao je direktora GRAS-a da li se uopće razmišlja o zamjeni trenutnih uniformi GRAS-ovih revizora?

„Moram reći da je i meni ovo smetalo, mi smo ranije imali plave uniforme. Međutim da bi malo na neki način pokazali ozbiljnost i na neki način revizore učinili opasnijim prema građanima, jer je veliki broj ljudi koji ne kupuju karte, onda smo se odlučili za crnu uniformu. Da li je ona nesretno odabrana ili nije ne znam, ali može se to promijeniti“, kazao je Vatrić.

Zastupnica Jasna Duraković upitala je direktora da li se GRAS odazvao na mnogobrojne žalbe građana i korisnika GRAS-a u vezi s vozilima koja ordiniraju po padinskim dijelovima grada?

„Gradski minibuski saobraćaj ima dosta problema od 2015. godine. U jednom trenutku resorno Ministarstvo je na sebe uzelo raspisivanje tendera za nabavku tih vozila, u šestom mjesecu 2018. godine ponovo je GRAS raspisao tender za 17 minubusa, ali ti tenderi padaju zbog žalbi kompanija koje su povezane s vlasničkom strukturom Centrontransa“, poručio je Vatrić.

Odgovarajući na dodatno pitanje, Vatrić je kazao da u toku današnjeg dana bit će održan sastanak sa predstavnicima analitičarske kuće iz Velike Britanije o rekonstrukciji GRAS-a.

„Inače konstantna je komunikacija mailom s tom kućom u vezi rekonstrukcije GRAS-a. Sad za sad ići će se na outsourcing određenih djelatnosti GRAS-a kao što su štampanje i prodaja karata, obezbjeđenje i druge usluge“, pojasnio je Vatrić.

Zastupnik Mirza Čelik upitao je da li se namjerava uvesti komercijalna linija Hrasnica Vijećnica?

„Ta linija ranije je radila nelegalno, iz razloga što se ne može legalno uvesti jer postoji sistem zaštitnih vremena. Da bi mogli da uvedemo ovu liniju ona bi se morala uvesti da polazi između redvnog saobraćanja tramvaja, takva su pravila i to je trenutno nemoguće. Ali bilo bi bolje da se ova linija uvede jer komercijalna brzina tramvaja je oko 14 kilometara na sat, a autobusa oko 30 kilometara na sat“, smatra Vatrić.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije