Formula 1 / Belgija: Vettel pobijedio nakon ljetne pauze i približio se Hamiltonu

26. 08. 2018. u 16:37:00 J. M.

Shares:0

Nakon ljetne pauze, vozači Formule 1 na stazi Spa Francorchamps vozili su utrku za VN Belgije.

Ljetni odmor obilježilo je gašenje finansijski posrnule ekipe Force India na čijem pepelu je nastao novi tim Racing Point. Vozači Sergio Perez i Esteban Ocon zadržali su bodove koje su osvojili u prvih 12 utrka, dok je Force India  izbrisana iz poretka konstruktora.

Haotični kvalifikacioni trening donio je prvu startnu poziciju braniocu naslova i vodećem u poretku konstruktora Lewisu Hamiltonu (Mercedes) koji je nadmašio velikog rivala Sebastiana Vettela (Ferrari).

Na startu utrke desio se težak udes koji je izazvao Nico Hülkenberg (Renault), a najteže je stradao Fernando Alonso (McLaren).

formula_udes_belgija.jpg - undefined

Printscreen

Iako je Hamilton poveo utrku, Vettel je nakon svega nekoliko stotina metara prešao vozača Mercedesa, nekoliko sekundi prije nego će biti "safety car" usporiti karavan.

Uslijedila je monotona utrka u kojo je Vettel diktirao tempo na vodećoj poziciji, dok Hamilton, svjestan svoje prednosti u ukupnom poretku, i nije previse forsirao.

formula_2018_belgija_014.jpg - undefined

Foto: Daimler

Na kraju je Vettel zabilježio petu pobjedu u sezoni kojom je smanjio zaostatak u ukupnom poretku. Pored drugoplasiranog Hamiltona, mjesto na postolju zauzeo je i trećeplasirani Max Verstappen Red Bull).

Bodove još osvojili Bottas (Mercedes), Perez (Racing Point), Ocon (Racing Point), Grosjean (Haas), Magnussen (Haas), Gasly (Toto Rosso) i Ericsson (Sauber).

formula_2018_belgija_012.jpg - undefined

Foto: redbullcontentpool

Ukupni poredak nakon 13 od 21 utrke: Hamilton 231, Vettel 214, Räikkönen 146, Bottas 144, Verstappen 120, Ricciardo 118, Verstappen 120, Hülkenberg 52, Magnussen 49, Alonso 44, Perez 40, Ocon 37, Sainz 30, Gasly 28, Grosjean 27…

Poredak konstruktora: Mercedes 375, Ferrari 360, Red Bull 238, Renault 82, Haas 76, McLaren 52, Toro Rosso 30, Sauber 19, Racing Point 18, Williams 4.

NEMA KOMENTARA