Savjeti / Unovčite vaš profil: Evo kako možete zaraditi putem Pinteresta

26. 06. 2019. u 09:36:00 Radiosarajevo.ba

Shares:6

Znate li da 250 miliona korisnika mjesečno posjeti Pinterest? Ono što je još zanimljivije jeste činjenica da 98% njih isproba ono što na njemu pronađe, a čak 84% njih donosi odluke o tome šta će kupiti na osnovu mišljenja formiranog upravo na ovoj mreži.

Dakle, iako vjerovatno niste razmišljali o tome, velika je vjerovatnoća da možete zaraditi na Pinterestu.

Ukoliko ste dizajner ili kreativac ma koje vrste, postoji izuzetno veliki broj načina da na Pinterestu predstavite svoje usluge i vještine. Ako ne znate odakle da počnete, pripremili smo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći da napravite prvih nekoliko koraka, postavite strategiju i isplanirate komunikaciju sa potencijalnom ciljnom grupom.

Razmišljajte o Pinterestu od početka

Kao i sa svakom drugom mrežom i svakim drugim kanalom komunikacije koji izaberete za plasiranje svojih sadržaja, i sa Pinterestom je ista priča – strategija će najbolje proći ukoliko se o ovom kanalu razmišlja na samom početku, prilikom produkcije sadržaja.

Kada budete radili fotografije ili vizuelna rješenja, imajte u vidu sve ono što se dobro pozicionira – visoke, vertikalne fotografije dobrog kvaliteta, sa upečatljivim bojama i jasnim detaljima. Radite na tome da se istaknete i uvrstite ovu mrežu u prvi stepen vašeg istraživanja.

Budite dobro organizovani

Kao što možda znate, Pinterest vam nudi mogućnost grupisanja vaših vizuelnih rješenja u table, odnosno pinove.

Table se mogu sastojati od više pinova, a na vama je da ih organizujete onako kako vi želite. Preporučeno je da u jednoj grupi ne bude manje od 40 pinova, a da sam profil ne smije imati više od 100 tabli, ukoliko razmišljate „naveliko”.

Potrudite se da svaka od grupacija koje formirate ima određenu temu i vizuelni tok koji će povezivati sva ta vizuelna rješenja koja ste rješili da smjestite zajedno.

Prebacite se na business profil

Kao i na drugim mrežama, razlika između poslovnog i privatnog profila na Pinterestu je velika. Ukoliko imate iskustva sa business nalogom na Instagramu, onda će vam odmah biti jasno o čemu se radi, a ako nemate takvo iskustvo, navešćemo ključne odlike. Ovakav vid profila omogućava vam da vidite tačno koliko ljudi je vidjelo vašu objavu, da li im se dopala, koji je prosjek njihovih godina, kog su pola i odakle dolaze.

Na osnovu ovih podataka možete znatno unaprijediti svoju strategiju i sadržaje koje planirate da plasirate na Pinterestu.

Budite redovni

Ako očekujete rezultate, morate se ozbiljno posvetiti radu na ovoj mreži.

Neophodno je da imate ustanovljen plan, koji će obuhvatiti analizu ciljne grupe, ton komunikacije i učestalost objavljivanja.

Kada sve to definišete, morate biti redovno prisutni na mreži i držati se ustaljenog plana, kako se ljudi ne bi odvikli od vas. Ukoliko budete redovno objavljivali novitete i tako uspijete da postavite frekvenciju objavljivanja, vaši pratioci će gotovo podsvjesno znati kada da očekuju vaš sljedeći post i tada možete očekivati najveću interakciju.

Naučite kako

Kao i za svaku drugu društvenu mrežu, i za Pinterest je neophodna kvalitetna digitalna strategija, koja će vam pokazati tačan slijed koraka koje morate napraviti da biste ostvarili rezultate.

To ne možete naučiti preko noći, ni na kratkim kursevima od nekoliko mjeseci. Ali ako odvojite godinu i uz pomoć kvalitetnih mentora radite na tome, možete ostvariti značajne rezultate.

Upišite obuku za internet marketing i napravite pravi korak ka karijeri iz snova.

NEMA KOMENTARA