! / Prijavite se na trening 'Asertivne komunikacije u poslu' i osvojite besplatno učešće

24. 04. 2019. u 09:16:00 Sponzorisani tekst

Shares:6

Komunikacija je jedan od najvažnijih segmenata svakog poslovnog poduhvata. Od načina na koji komunicirate kako sa kolegama, tako i sa poslovnim saradnicima najčešće zavisi i vaš poslovni uspjeh. BusinessAcademy vas poziva da u subotu, 27. 4, od 10:00 do 12:30 prisustvujete seminaru pod nazivom „Asertivnost i asertivna komunikacija u poslu”.

Svi koji su zainteresovani da prisustvuju seminaru u prostorijama BusinessAcademy u Sarajevu treba da popune online prijavu najkasnije do srijede, 24. aprila. Seminar je otvorenog tipa, ali je broj mjesta ograničen. Zato je potrebno da se prijavite što prije, a svi oni koji obezbijede svoje mjesto biće na vrijeme obaviješteni.

 Steknite vještinu asertivne komunikacije - undefined

Foto: Business Academy:  Steknite vještinu asertivne komunikacije

Sa temom asertivnosti u poslovnoj komunikaciji upoznaće vas iskusni predavač i akademski profesor dr Senad Busatlić, a seminar je osmišljen kao interakcija predavača i prisutnih. Na mnogo primjera iz prakse naučićete koliko je asertivna komunikacija važna i zašto ona treba da postane vaš stil u poslovnom obraćanju.

Šta je to asertivna komunikacija i zašto je važna u svakom poslu?

Asertivnost je vještina koja mora da se uči, da se vježba u svakodnevnom životu, i uvijek predstavlja alternativu pasivnoj i agresivnoj komunikaciji. U zavisnosti od toga koliko ste asertivni u svojoj komunikaciji, može drastično da se promijeni način na koji pristupate drugim ljudima, ali i način na koji će se oni postaviti prema vama.

Osnovna odlika asertivne komunikacije jeste kompromis između uvažavanja potreba drugih, ali i sopstvenih prava. Taj kompromis nije ni na čiju štetu, već podrazumijeva jasno i otvoreno pokazivanje svog stava, ali bez omalovažavanja ili napada na stavove i potrebe drugih ljudi.

Jako je važno da taj način komunikacije gradite u svojoj poslovnoj komunikaciji, jer od toga koliko ste spremni na razne vrste kompromisa često zavisi uspjeh u poslu. Od sjajnog profesora dr Senada Bušatlića čućete veliki broj konkretnih primjera kako da postanete što asertivniji u komuniciranju i na koji način da postignete svoje ciljeve a da ne ugrožavate tuđe.

Seminar se održava u prostorijama BusinessAcademy u Sarajevu

BusinessAcademy vas poziva da dođete u njihove prostorije u centru Sarajeva (Zmaja od Bosne 16, Kubus D) i naučite mnogo korisnih stvari o načinu poslovne konverzacije.

Očekuje vas dva i po sata zanimljivog interaktivnog predavanja, moći ćete da predavaču sa bogatim radnim iskustvom postavite pitanja o svemu što vas zanima i dobijete korisne savjete. Dr Senad Busatlić radio je u mnogo internacionalnih kompanija (Procter and Gamble, Kraft Foods Int., Henkel, Vispak, Coca Cola, Europapier and Akova Impe) na visokim pozicijama u prodaji i marketingu. Predavao je na brojnim kako domaćim, tako i internacionalnim fakultetima, a danas predaje na Internacionalnom univerzitetu u Sarajevu na odsjeku za ekonomiju i menadžment.

Međunarodno priznati certifikati, znanja i vještine najuspješnijih poslovnih ljudi

BusinessAcademy je jedna od najprestižnijih poslovnih škola u regionu, koja svojim polaznicima omogućava da steknu znanja i vještine najuspješnijih biznismena današnjice. Za samo 12 mjeseci dobićete znanja koja će vam omogućiti da unaprijedite svoju karijeru.

Program je namijenjen kako mladim, tako i iskusnim poslovnim ljudima koji žele da naprave korak naprijed u poslu kojim se bave. Na kraju školovanja BusinessAcademy svojim polaznicima omogućava polaganje testova za neke od najprestižnijih poslovnih certifikata koji su priznati u cijelom svijetu, kao što su Cambridge, LCCI, CIM, HRCI i mnogi drugi.

Nastavu možete pratiti iz bilo kojeg grada, jer se ona održava preko interneta na najsavremenijoj distance learning platformi, koja je napravljena po ugledu na 5 najvećih svjetskih univerziteta. Na raspolaganju vam je 13 različitih poslovnih programa, sa programima koji prate tokove savremenog biznisa.

Za seminar vlada veliko interesovanje, a zbog kvaliteta predavanja broj ljudi koji može lično da prisustvuje je ograničen. Prijavite se što prije, pridružite nam se 27. aprila i dođite da naučite kako da postanete asertivni u komunikaciji i samim tim uspješniji u svom poslu.

NEMA KOMENTARA