Istražujemo / Poslovni trendovi: Šta 2018. godina donosi menadžerima u prodaji

11. 01. 2018. u 10:16:00 Radiosarajevo.ba

Shares:0

Praznična sezona uveliko traje, pa pri samom spomenu prodaje nikome nije prijatno. Bilo da je riječ o velikim kupovinama uz popuste ili o traženju poklona za najbliže, ono što je sigurno jeste da svi daleko više novca potroše u ovom periodu.

Međutim, iako su ove tradicionalne forme prodaje najstabilnije koje poznajemo, svima nam je jasno da se sam sistem mjenja iz dana u dan.

Bilo da govorimo o prodaji putem interneta, o upravljanju u prodaji ili o načinima komunikacije koju prodavci sprovode, trendovi se stalno mijenjaju. U tom svjetlu, istraživali smo trendove koji nas tek očekuju i došli do zaključka da će nam 2018. godina donijeti mnogo novina. A evo i kojih.

Video-prodaja

Prezentacija proizvoda će često biti ono što će taj proizvod prodati. To danas znači da morate osmisliti priču u koju će svaki potencijalni kupac povjerovati, a koja će isto tako biti i istinita i otvorena.

Tradicionalne prezentacije, katalozi i brošure zastarijevaju i tržištu su uvijek, pa tako i sada, potrebna unaprijeđenja samog načina da se predstavi brend. Tu sve popularniji video-zapis stupa na scenu.

Statistika pokazuje da će u odnosnu na statične vizuelne prikaze daleko veće šanse za prodaju imati proizvod koji prati i određeni tutorijal ili priča o korišćenju proizvoda, Zato, osmislite svoj sljedeći video-prospekt i plasirajte ga na pravi način.

Automatizacija procesa prodaje

Budućnost koja nas očekuje, a koja je daleko bliža nego što smo mislili. Predviđanja pokazuju da će u 2018. godini prodavci imati najviše posla oko kreiranja strukture komunikacije i podešavanja "botova” koji će potom dalje preuzimati prodaju i odnos sa kupcima.

Iako ovakav pristup vodi obezličavanju brenda, on pruža mogućnost ličnog kontakta sa gotovo svakim kupcem i izvor novih informacija koje vam oni mogu dati. Iskoristite ovaj trend i pokušajte da postavite standarde u svojoj industriji korišćenjem inovacija ove vrste.

Dopisivanje putem chata

Suprotno automatizaciji, pojedini istraživači predviđaju više "ljudskosti” u prodaji. Personalizirana komunikacija preko interneta sa mušterijama, kažu oni, jedan je od trendova koji će obilježiti prodaju.

Aplikacije za dopisivanje poput WhatsAppa, Vibera ili Facebook Messengera su toliko popularne da danas rijetko ko koristi SMS servis. Istražite ove kanale komunikacije i pronađite najbolji način da se i vi tu pojavite, pronađete svoje mušterije i ponudite im pomoć i odgovore na sva pitanja koja imaju.

Ljudi vole da znaju da im je neko posvećen i da zapravo sluša i u skladu sa tim daje povratnu informaciju. Zato je lično dopisivanje sjajan pristup prodaji.

Prodaja krajnjem korisniku umjesto prodaje firmi

Razlika između prodaje pravnim i fizičkim licima uvijek je postojala. Za pravna lica uglavnom se prave povoljniji paketi i komunikacija se postavlja tako da menadžment shvati zašto dalje može da proda određeni proizvod i koliki profit od toga može da ostvari.

Međutim, pokazalo se da je prodaja krajnjim korisnicima drugih firmi ima svojih prednosti. Tako veliki broj firmi više ne prodaje svoje usluge drugim firmama, već njihovim klijentima, koji sa druge strane vrše pritisak na ove kompanije. Možda zvuči podlo, ali na kraju dana, ipak je zadovoljstvo krajnjeg korisnika najvažnije.

Da biste se kvalitetno bavili prodajom, morate redovno pratiti novine, jer je granica između vas i vašeg konkurenta u očima vašeg kupca mala. Morate se truditi da uvijek ponudite nešto novo i da zadovoljite težnje i potrebe svojih korisnika. To je izvodljivo samo ako ste dobro upoznati sa tehnikama i alatima koje možete da koristite, kao i sa načinima komunikacije koje ćete sprovoditi. Zato, upišite menadžment u prodaji i naučite sve što je potrebno kako biste zaplivali sa velikim igračima naredne godine.

NEMA KOMENTARA