Počinje međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodnih nauka

Radiosarajevo.ba
Počinje međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodnih nauka
Oficijelni vizual / U BiH počinje međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodnih nauka

U Bosni i Hercegovini 21. maja počinje TIMSS 2019 - Međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodnih nauka u četvrtom razredu osnovne škole.

Svrha istraživanja jeste dobivanje konkretnih, mjerljivih i usporedivih podataka o postignućima učenika, kao i podataka o obrazovnom i obiteljskom kontekstu u kojem učenici uče, s ciljem poboljšanja podučavanja i učenja matematike i prirodnih nauka.

TIMSS omogućava praćenje postignuća učenika u globalnom kontekstu jer u istraživanju sudjeluje više od 60 zemalja širom svijeta.

Bitno je istaći kako TIMSS rezultati služe isključivo kako bismo dobili širu sliku trenutnog stanja obrazovanja i primjene znanja u oblastima matematike i prirodnih nauka u Bosni i Hercegovini te kako ni na koji način ovi rezultati ne utječu na ocjenjivanje učenika i učitelja.

Procjena postignuća učenika treba ukazati na eventualne nedostatke naših obrazovnih sistema, otvoriti dijalog o kvaliteti obrazovanja i omogućiti obrazovnim vlastima donošenje odluka za poboljšanje obrazovnih postignuća zasnovanih na dokazima.

TIMSS istraživanje u Bosni i Hercegovini priprema i provodi Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje uz suglasnost i u suradnji s nadležnim obrazovnim vlastima.

Istraživanje će trajati od 21.5. do 13.6.2019. godine, a u njemu će sudjelovati više od 6000 učenika četvrtog razreda iz 178 osnovnih škola, odnosno 336 odjeljenja.

Rezultati istraživanja za sve zemlje sudionice biti će predstavljeni javnosti u decembru 2020. godine od strane Međunarodne Asocijacije za evaluaciju obrazovnih postignuća (IEA).

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije