Mostar / Tomić: Želimo da 'PR days Mostariensis' postane prepoznatljiv brend

14. 11. 2019. u 15:48:00 Radiosarajevo.ba

Shares:0

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "PR Days Mostariensis 2019", koja će u tri dana održavanja okupiti preko 100 autora te obraditi 66 tema, a u kojoj će aktivno uključeni biti i studenti, održat će se od 20. do 22. novembra na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Mostaru.

Ono što je ove godine novina u odnosu na prošle je Sajam stručne literature na kojem će učestvovati četiri nakladničke kuće koje se bave odnosima s javnošću, kazao je predsjednik Organizacijskog odbora Nino Ćorić dodajući kako će konferencija započeti studentskom konferencijom tj. panelima.

"Ove smo godine uveli predstavljanja knjiga. Prvoga dana ćemo predstavljati pet autora, tj. knjiga. U sedam sesija će se odraditi 66 tema, od kojih će 55 biti znanstvenih. Na marginama ovome konferencije će se predstaviti i znanstveni časopis Sveučilišta u Mostaru te Interdisciplinarni studij našeg Sveučilišta", naglasio je Ćorić.

Davorka Topić-Stipić, članica Organizacijskog odbora kazala je da je ova konferencija već postala međunarodna. Istaknula je vise zvučnih imena koja dokaze s različitih Univerzitata iz BiH i zemalja u okruženju.

Istaknuto je kako i ove godine na konferenciju dolazi više zvučnih imena

Rektor Univerziteta u Mostaru Zoran Tomić istaknuo je kako je ovo bh. brend koji predstavlja sinergiju univerziteta u BiH i zemalja u okruženju.

"Vrlo važan aspekt ove konferencije je taj da su kroz konferenciju uključeni svi studenti s našeg Sveučilišta. Bit će predstavljeno nekoliko udžbenik i knjiga koji do sada nisu bili predstavljeni", kazao je Tomić dodajući kako je sljedeća zadaća uključiti menadžere ovoj konferenciji i s tom sinergijom promatrati goruće probleme.

Uvjeren sam da će ova konferencija uspjeti i to zahvaljujući predsjedniku organizacijskog odbora prof. Nini Ćoriću, zaključio je rektor Univerziteta u Mostaru.

Tema ovogodišnje konferencije, koja će se održati od 20. do 22. novembra u Mostaru, je “Kriza i krizno komuniciranje”, a bit će obrađena kroz više od 60 stručnih radova.

NEMA KOMENTARA