Srednjoškolci iz BiH u posjeti Daytonu: Želimo živjeti u društvu bez podjela

Radiosarajevo.ba
Srednjoškolci iz BiH u posjeti Daytonu: Želimo živjeti u društvu bez podjela
FOTO: Facebook / Muzej u Daytonu

Dvadesetak srednjoškolaca iz Bosne i Hercegovine ovih dana je u Daytonu učila o značaju mirovnog sporazuma koji je okončao rat u našoj zemlji, prenose američki mediji, dodajući da niko od učenika nije rođen u vrijeme agresije na našu zemlju.

Iako se rata ne sjećaju, za Dejton znaju, kao i za značaj sporazuma za našu zemlju.

"Dejtonski mirovni sporazum je bio samo privremena popravka i primirje za zemlju razorenu ratom. Još se nismo dogovorili šta ćemo raditi nakon Dejtona", kazao je Filip Hadžiahmetović, 17-godišnjak iz Sarajeva za WDTN.

Učenici su imali priliku da kroz novu izložbu muzeja Dejtonskog mirovnog sporazuma upoznaju sa historijom BiH.

Nika Weber, 16-godišnji Mostarka kaže kako u BiH o ratu više pričaju mladi koji ga nisu ni doživjeli.

A u Bosni, kako navode američki mediji, rane su još uvijek svježe.

Mary Ramey, potpredsjednica Upravnog odbora Muzeja Dejtonskog mirovnog sporazuma kazala je kako rat u Bosni i Hercegovini nije bio onakav kakvim ga ljudi zamišljaju.

"Snajperisti na brdima oko Sarajeva su probirali koga će upucati, uz dnevna granatiranja zgrada, redova za hranu i vodu i pijaca", pojasnila je Ramey.

Muzej u Djetonu predstavlja uspomenu na mir koji je u vojnoj bazi Wright-Patterson uspostavljen.

Ramey navodi da je Dejtonski mirovni sporazum bio zamišljen kao kratkotrajno rješenje, ali on je i dalje na snazi i uprkos tenzijama poslije rata, mir se uspijeva održati.

To misle i dvoje srednjoškolaca iz Bosne i Hercegovine, Filip i Nika, koji žele da žive u normalnom društvu, bez etničkih i vjerskih podjela, navodi se na kraju priloga američkih medija.

Cijeli prilog možete pogledati u video prilogu ispod.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije