KS / Potpisan ugovor: Počinje gradnja tramvajske pruge Ilidža-Hrasnica

08. 11. 2019. u 14:35:00 B. R.

Shares:0

Danas je potpisan Sporazum o regulisanju međusobnih prava i obaveza gradnje tramvajske pruge Ilidža-Hrasnica. Sporazum su potpisali Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta i načelnik Općine Ilidža Senaid Memić.

Potpisivanje Sporazuma je uslijedilo nakon što je Vlada Kantona Sarajevo sredinom prošlog mjeseca, oktobra, dala saglasnost za gradnju pruge. Kako je navedeno iz kantonalne Vlade, gradnja će koštati 46 miliona maraka.

Vlada KS dala saglasnost za gradnju tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice

Načelnik Memić je na konferenciji podsjetio da Općina intenzivno radi na ovom projektu već godinama.

Kako je kazao Memić, "san stanovnika Hrasnice je bio 40 godina da putuju tramvajem". Tvrdi da je urađeno dosta posla te smatra da će projekt podstaknuti razvoj industrije u ovom dijelu Kantona Sarajevo.

Očekuje da će on, kako je kazao, probuditi Hrasnicu.

"Današnji dan je praznik za Ilidžu i nadam se i za Kanton Sarajevo", dodao je Memić.

Nada se da će tramvajska mreža proširiti prema naselju Nedžarići.

Prema njegovim riječima, ne bi mu smetalo da se garaža za tramvaje premjesti u industrijsku zonu FAMOS.

S potpisivanja Sporazum o regulisanju međusobnih prava i obaveza gradnje tramvajske pruge Ilidža-Hrasnica - undefined

Foto: A. Kuburović/Radiosarajevo.ba: S potpisivanja Sporazum o regulisanju međusobnih prava i obaveza gradnje tramvajske pruge Ilidža-Hrasnica

Ministar Šteta je, kako je naveo, jako ponosan na ovaj projekt. Ocijenio ga je kao projektom od visokog interesa za građane Kantona Sarajevo.

Tvrdi da će to biti najmodernija infrastruktura u glavnom gradu Bosne i Hercegovine, te je mišljenja da je teško reći kada će pruga biti napravljena, ali da će se početi graditi sljedeće godine.

Na pitanje novinara portala Radiosarajevo.ba kako će se riješiti prometovanje tramvaja kroz veći broj kružnih tokova i da li će prometovati tramvaji preduzeća GRAS, Šteta je odgovorio da će pitanje kretanje tramvaja biti adekvatno riješeno i da će šinska vozila GRAS-a prometovati bez problema. 

KOMENTARI (2)