Mladi poručili vlastima: Je li mnogo ako želimo zemlju iz koje nećemo da idemo

Radiosarajevo.ba
Mladi poručili vlastima: Je li mnogo ako želimo zemlju iz koje nećemo da idemo
Foto: KULT / Neću da idem

Glumci, sportisti, muzičari i mladi iz brojnih oblasti podržali su kampanju #necudaidem i bili dijelom snimanja videa kroz koji su progovorili o nezadovoljstvu ove populacije u Bosni i Hercegovini, saopšteno je iz Instituta za razvoj mladih KULT.

Nezadovoljstvo obrazovnim i zdravstvenim sistemom, stambenom politikom i političkom situacijom u zemlji samo su neke od oblasti koje se spominju kroz video koji je nastao kao rezultat zagovaračke inicijative #necudaidem koju je pokrenuo Institut za razvoj mladih KULT kako bi skrenuo pažnju predstavnika vlasti i nadležnih institucija na svakodnevne izazove mladih, problem masovnog odlaska ove populacije, ali i ponudio načine kojim je trenutno stanje moguće mijenjati.

Mladi kroz video govore o gorućim problemima i izazovima, razlozima masovnog odlaska ali i apeluju na predstavnike vlasti da poduzmu korake koji će u Bosni i Hercegovini kreirati ambijent u kojem će mladi htjeti živjeti, ali i u koji će se željeti vratiti.

Prema rezultatima Analize o položaju i potrebama mladih koju je 2013. godine objavio Institut za razvoj mladih KULT, od završetka rata do 2013. godine Bosnu i Hercegovinu je napustilo oko 150.000 mladih.

Nakon 2013. godine objavljuju se sporadične analize nevladinih i međunarodnih organizacija koje ukazuju na kontinuirani rast broja mladih koji se odlučuju napustiti zemlju, ali se pojavljuje i određeni fenomen odlazaka cijelih porodica. Tako podaci pokazuju da je u 2016. i 2017. Bosnu i Hercegovinu napustilo oko 80.000 ljudi, a za samo šest mjeseci 2019. godine 30.000. Mahom se govori o mladima.

Konačan cilj je motivisati nadležne na poduzimanje konkretnih mjera u rješavanju problema odlaska mladih sa kojim se Bosna i Hercegovina posljednjih godina suočava.

U okviru kampanje, u narednom periodu bit će organizovan niz aktivnosti kroz koje će se nastojati ponuditi rješenja za prevazilaženje nagomilanih problema u oblasti pitanja mladih.

Cjelokupan koncept kampanje zasnovan je po principu društveno-korisnog djelovanja koji omogućava saradnju nevladinog sektora, korporacija, privrednih subjekata, medija i svih drugih aktera koji žele dati doprinos u kreiranju povoljnije klime za život mladog čovjeka u Bosni i Hercegovini, saopšteno je iz Instituta za razvoj mladih KULT.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije