Ivan Bildi, regionalni marketinški stručnjak gost TNF-a u Vijećnici

Promotivni tekst
Ivan Bildi, regionalni marketinški stručnjak gost TNF-a u Vijećnici
Foto: TNF / Ivan Bildi

Regionalni događaj Tourism Networking Forum (TNF) 2018, ugostit će velika regionalna, ali i svjetska imena iz hotelijerstva, marketinga i biznisa, koji će u okviru edukacijskog dijela programa učestvovati na panelima o temama u vezi sa savremenim komunikacijskim trendovima u vezi sa turizmom,  inovacijama u turizmu, te modernim biznis modelima.

U sarajevskoj Vijećnici će 8. novembra, između ostalih, govoriti i regionalni marketinški stručnjak Ivan Bildi koji stiže iz Beograda. Bildi je stručnjak koji je 2009. godine završio MBA u Londonu i tako doveo prvi britanski koledž u Srbiju „London School of Commerce“ na kojem je radio do 2013. na poziciji menadžera. Nakon odlaska osniva agenciju za digitalni marketing, danas poznatu kao „Likes & Cookies“.

Kroz brojne treninge prenosi svoje znanje i iskustvo te radi na izradi marketing strategija za mnoge kompanije, a na TNF-u će održati prezentaciju nazvanu Content marketingom do povećanja prodaje i direktnih bookinga.

Ivane, možete li nam otkriti bar dio onoga što će učesnici moći čuti tog dana?

Ne. Ali, mogu da snimim video na tu temu. Ovo je ujedno šala, ali i odgovor na Vaše pitanje. Pričat ću dosta o videu i uspješnim primjerima kreiranja sadržaja i korištenja sadržaja koji kreiraju drugi za promociju vaše destinacije ili smještaja.

Content marketing u turizmu nije nikakvo izmišljanje tople vode u savremenom svijetu i koristi se veoma mnogo. Koji su Vaši utisci o upotrebi ovog tipa promocije u turističkoj djelatnosti u regionu?

Region, kao i u svemu, kasni par godina za razvijenijim svijetom. Jeste dijelom opravdanje ograničen budžet, ali je u velikoj mjeri problem sa time da mi u ovim krajevima ne volimo pretjerano da mijenjamo stvari. Ako može sve da bude kao prije 50 godina, bilo bi odlično. Internet i društvene mreže iziskuju konstantno učenje, usavršavanje i eksperimentisanje sa novim pristupima i novim načinima. Društvene mreže mogu da dovedu neku novu publiku, do koje je prije bilo jako teško i skupo doći.

Osim komercijalne prirode i jasne metodologije usmjerene ka prodaji, možete li nam konkreno kazati važnost content marketinga za turističke djelatnike?

Naravno da je prodaja krajnji cilj svih kampanja. Ali marketing na internetu treba da ima za cilj i da promoviše nove destinacije, nove kulture, nove načine odmora, aventura i istraživanja do tada nepoznatog. Dakle, pored prodaje, jako je važno i kreiranje tražnje i proširenje tržišta. Pametni ugostitelji ne gledaju samo kako da imaju više noćenja već kako i da povećaju cjelokupno tržište jer je tako mnogo veća mogućnost za rast.

Osim usluga digitalnog marketinga Vi ste i veoma poznat edukator iz te oblasti što Vas je prije svega i pozicioniralo kao eksperta kojeg mnogi žele angažovati. U tom pogledu da li možemo reći da su Vaši poznati kursevi Vaš “content” u optimizaciji potencijalnih klijenata?

Kursevi nisu sadržaj, kurs je jedan od proizvoda koje nudim. Sadržaj je sve ono što kreiram na mom Facebook i LinkedIn profilu, sadržaj je moj Youtube kanal. Sadržaj treba da bude besplatan i dostupan svima i nikada nisam prilikom kreiranja sadržaja ili govora na nekoj konferenciji imao za cilj da nešto sakrijem kako bih poslije to prodavao kroz kurs. Istim principom treba da se vode svi koji planiraju da kreiraju sadržaj.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije