Intervju / Andrea Vujošević, uspješna žena na čelu najvećeg multipleksa u BIH

16. 07. 2017. u 09:01:00 V.A.Z.

Shares:499

Na njenom radnom mjestu uvijek mirišu kokice, a sa plakata je gledaju najveće filmske zvijezde. Ona rukovodi timom čija je zadaća omogućiti najbolji ugođaj za gledanje filmova ljubiteljima sedme umjetnosti svih generacija.

Još prije desetak godina, Andrea Vujošević nije ni slutila da će njena karijera biti vezana uz kinematografiju, a filmski hitovi biti dio njene svakodnevice.

Danas je izvršna direktorica sarajevskog multipleksa "Cinema City", koji sa svojih 5 kino dvorana, kapacitetom od 700 sjedišta i pet do sedam repertoarskih filmova svake sedmice,  predstavlja jedan od najvećih multipleksa u regiji. 

"Sasvim sam se slučajno našla u ovom biznisu, jer samo do prije desetak godina bila sam u nevladinom sektoru.  Kada se otvaralo kino, zaintrigirao me oglas u novinama i odlučila sam se da probam nešto drugo u životu.  Zaista mi je bio veliki izazov jer sam došla iz jednog potpuno drugačijeg, mogla bih reći ležernijeg poslovnog okruženja, gdje nema komercijalnog i biznis momenta.  Moram biti iskrena da sam prve dvije godine morala svojski da se borim da sve to sustignem,  čak sam u početku mislila "ovo je baš muški svijet". Ali kako je vrijeme proticalo, učila sam kroz posao od kolega i poslovnih partnera,  naučila da se nosim sa svim izazovima i danas mogu reći da je ovo posao u kojem se dobro snalazim. Istovremeno, ulazila sam i u tajne filmske industrije i saznavala na koji način ona djeluje. Evo, već osam godina sam u kinu i zaista mi je drago što sam tada promijenila posao" priča  Andrea Vujošević u razogovoru za Radiosarajevo.ba

Kaže kako se Cinema City  bavi  prije svega prikazivačkom djelatnošću za publiku u Kantonu Sarajevo. Posao je vrlo dinamičan i svaka je sedmica različita. 

"Ljudi misle da je to jednostavno - kupiš kartu, kokice i gledaš film. Da bi sve izgledalo tako jednostavno,  da bi sve funkcionisalo kako treba,  mnogo je  poslova koje mi moramo završiti prije same projekcije.  Od pregovora za film, tehnike, priprema da sve bude čisto, organizovano. Posjetitelj je ovdje kralj i naš je posao da se on uistinu osjeća kraljevski, da mu bude ugodno i udobro, da ima dobru uslugu, da mu nije ni vruće ni hladno, da su kokice hrskave,  sjedišta udobna, a projekcija najbolje kvalitete i neometana". 

"Moramo slušati mlade" 

Uspješni ljudi stalno uče u poslu,  a nerijetko i od mlađih od sebe. Tako je i u poslu kojeg obavlja naša sugovornica:

"Mladi nam daju  inpute kako dalje, šta je to što zadovoljava mlade. Naše je kino namijenjeno svima, ali se  mora priznati da su mladi ti koji su najzastupljenija publika. Mi se nosimo s tim, znamo da moramo slušati mlade, ali i da ih moramo moderirati na neki način.   I izvan filma možemo vidjeti mnogo mladih ljudi koji dolaze u naš caffe bar i uče, što ja  jako ohrabrujem.  Roditelji sa sigurnošću mogu poslati svoju djecu u ovaj objekat. Takođe, iako u BiH nemamo pravilnik o dobnim ograničenjima za filmove, mi se trudimo da uskladimo tip filma sa određenom publikom. Ohrabrujemo sve aktivnosti koje su za mlade, sudjelujemo u projektima za mlade, a kod nas povremeno rade i studenti. Ohrabrujemo projekte kroz koje možemo pomoći sport,  populaciju koja ima određene posebne potrebe, ukratko, trudimo se da moderiramo tržište na način da mi damo mnogo toga zajednici i da zajednica osjeća povjerenje i sigurnost. Mislim da je to jedini način na koji jedan biznis može da funkcioniše". 

 Cinema City je jedan od četiri multipleksa u Srbiji i BiH koji su se priključili društveno-korisnoj kampanji  #Misliš da znaš  koju je pokrenula organizacija Save the Children, s ciljem podizanja svijesti djece i roditelja o  sigurnom korištenju interneta:

"Zaista se trudimo da kino postane platforma gdje zajednički, u sinergiji, pokušavamo da mijenjamo stvari u našem okruženju. #MislišDaZnaš je izvrsna prilika koja posjetitelje o kojima smo maločas govorili, djecu i mlade, može da osvijesti.  U ovo digitalno doba, kao roditelj i zaposlenik kina, mislim da možemo davanjem pravih, edukativnih i provjerenih informacija možemo uticati na mlade da shvate da nije sve onako kako izgleda na Internetu, da  tu postoji niz opasnosti koje nisu nimalo bezazlene.  Mislim da je dobro da kino, a i drugi mediji, daju ovakvim projektima podršku. Ja to ne bih nazvala "ubicama" posla, već upravo boljom osvješćenošću naših krajnjih korisnika. Naš cilj nije prodati film, mi želimo da krajnji korisnik iz kina izađe osviješten o nekoj temi.  Posebno u BiH, mislim da nismo dovoljno edukovani  ni osviješteni - ni djeca ni roditelji. Za mene je šokantno  kad sam saznala da su mnoga djeca koja koriste Snapchat prijavljena na mape, da se u svakom trentku zna kuda se kreću.  To potencijalno može predstavljati veliki rizik. Mi, roditelji, moramo se uključiti, naučiti ih da koriste internet sigurno. Kampanja #MislišDaZnaš trebala bi biti godišnja aktivnost a pogotovo bi bilo lijepo da uđe u škole".

Stres je nešto što namećemo same sebi

I sama majka dvoje djece, naša sugovornica  poput mnogih drugih zaposlenih žena, nastoji uskladiti  privatne i poslovne obaveze.  Šta su njeni najveći izazovi, pitamo je: 

"Danas nije lako u isto vrijeme biti majka, biti zaposlena, biti nasmijana i ostvariti sve što bi željela. Okružena sam ženama koje su vrlo aktivne i željne  izazova poput sporta, plesa...  Ali moja najveća odgovornost su djeca, da im dam najbolji mogući primjer, da provedem vrijeme  s njima kvalitetno i da ih naučim životnim vrijednostima, čak i onim koje se danas polako gube. Ako me pitate za najveći izazov danas - to je vrijeme.  To je ono što bismo htjeli da imamo s našom porodicom, djecom, prijateljima, s nama samima. Često kažemo da nemamo vremena... a vremena ima , samo su bitni prioriteti. U pojedinim fazama života, ti prioriteti se mijenjaju. Imala sam periode kada sam od silnih obaveza i želje da sve stignem, sebi stvarala stres. Mislim da s godinama čovjek nauči da je stres nešto što mi sami sebi namećemo i da je u balansu  prioriteta  i vremena najvažnije pronaći sredinu i smiraj. Na kraju se sve riješi".  

Jedan od prioriteta kojim ispunjava sebe, Andrea Vujošević je pronašla u trčanju. Kako je došlo do toga i šta za nju trčanje predstavlja? 

"Tu vrstu aktivnosti ja zovem ulaganje u sebe, bilo da neko trči ili vozi bicikl ili pliva. Što sam više uložila u sebe, bolje se osjećam i bolja sam i sebi i svojoj porodici, prijateljima i u svom radnom okruženju.  Na taj način čovjek može širiti pozitivnu energiju, a jako je važno da se okružimo pozitivnim stvarima. Trčanje je pozitivna stvar koja je utjecala na moj život. Počela sam prije tri godine, upoznala predivne ljude i ostvarila prekrasna prijateljstva koja su meni promijenila i obogatila život.  Ja sam totalno rekreativni trkač koji iza sebe ima nekoliko  trka na deset kilometara i jedan polumaraton, a ako bude još  prilike ja ću biti sretna". 

Kino otvoreno svima

Na kraju razgovora, vraćamo se Cinema Cityju i najvećim izazovima u poslovnom smislu,  u situaciji kada korisnici širom svijeta imaju priliku filmove gledati putem svojih mobilnih uređaja i to  besplatno. 

"Shvatili smo da se jedino kvalitetom možemo boriti protiv piraterije. Kao prikazivači možemo da se pozabavimo kvalitetnom slikom, kvalitetnom uslugom i sadržajima, kompletnom atmosferom u kinu koja će privući ljude. Gledati film kod kuće ili u kinu nije isto. Nama je jako bitno da se publika ponovo vrati, zato se trudimo da u našem kinu dobije najkvalitetniju uslugu.  Naše kino je namijenjeno svima  - svim starosnim kategorijama i svim grupama građana. Nedavno smo pokrenuli  lift za osobe s invaliditetom jer je inkluzija  je za nas bitna, a taj lift koriste i starije osobe. Svaki naš posjetilac je bitan, jer je to neko ko će nakon svega nas predstavljati u društvu. Takođe, dijapazon cijena  prilagođen je svima koji vode računa o kućnom budžetu, od ulaznica za penzionere od 3,5 KM, pa sve do velikih svjetskih  pretpremijera za koje karta stoji 10 KM.  Kod nas su svi dobrodošli", zaključuje Andrea Vujošević, izvršna direktorica multiplexa Cinema City u Sarajevu.  

Kada su u pitanju planovi za jesen, Andrea Vujošević najavljuje : 

"I dalje pokušavamo animirati posjetitelje da kino koriste i na drugi način, pa je tu naš Biznis centar sa dvoranom za konferencije. Od septembra nastavljamo i sa tradicionalnom "Ladies Night" za koju se uvijek tražila karta više.  Unaprijedit ćemo i "Gentlemen's Night", a predstoji nam i "Movie Revolution Day" naš rođendan koji obilježavamo u oktobru. Tradicionalno, taj dan su ulaznice po 2 KM  za svaku predstavu i već od 11 ujutro budu pune sale. Mnogi taj dan u kinu provedu sate i sate gledajući po nekoliko filmova, što nas jako raduje. Umjesto balona i drugih načina proslave, Cinema City svoj rođendan proslavlja tako što  širom otvara vrata kina. To je naš način da se  borimo protiv piraterije", 

KOMENTARI (1)