Galerija Novi Hram: Otvaranje izložbe 'Fake Art' Anura Hadžiomerspahića

Radiosarajevo.ba
Galerija Novi Hram: Otvaranje izložbe 'Fake Art' Anura Hadžiomerspahića
/ Thin Enough?

...Lažna ljubav, lažni prijatelji, lažni osmijeh, lažna osjećanja, lažna istina, lažne vijesti, lažni sukobi, lažni ratovi, lažni mir, lažne religije, lažna empatija, lažna pravda, lažni idoli, lažne diplome, lažna hrana, lažno voće, lažno povrće, lažne usne, lažna kosa, lažne grudi, lažni brak, lažni orgazam, lažni novac, lažna sreća, lažna radost, lažna tuga, lažni uspjeh, lažna uvjerenja, lažne ideje, lažni problemi, lažna rješenja, lažne vrijednosti... lažna umjetnost za lažni svijet.

Ovo je tekst koji najavljuje autorsku izložbu dizajnera i likovnog umjetnika Anura Hadžiomerspahića Fake Art

O kolekciji "lažnih ulja na platnu" već je mnogo rečeno, a intervju s umjetnikom možete čitati na ovom linku:

Anur Hadžiomerspahić: Sve o današnjem (poludjelom) svijetu sažeto je u zbirci Fake Art

U ciklusu Fake Art umjetnik fotomanipulacijom pretvara fotografije u lažne uljane slike kako bi ogolio lažnu prirodu današnjih vrijednosti i poslao snažnu društveno angažiranu poruku. Prvi radovi iz ciklusa Fake Art izloženi su u Italiji 2009. godine. Drugi ciklus umjetničkog opusa Fake Art bit će predstavljen u Sarajevu, 29. oktobra 2015. u 20 sati u galeriji Novi hram.

Biografija: 

Anur je diplomirao na Evropskom institutu za dizajn (IED) u Milanu i Akademiji likovnih umjetnosti Brera u Milanu. Dobitnik je nagrade Epica 2001. u Parizu na festivalu Epica Awards - Europe's Creative Awards za kampanju "Računaj na mene" za Iskraemeco. Učesnik je Centralne izložbe 49. Venecijanskog bijenala 2001. na poziv selektora Bijenala Haralda Szeemanna, gdje se predstavlja sa svojom serijom plakata "Human Condition". Prvi serijal plakata "Human Condition" izlaže 1996. godine u Milanu, i tu vrstu umjetničkog izraza u kojem koristi medij advertisinga da pošalje društveno angažirane poruke. Izlaže u javnim prostorima, tržnim centrima i supermarketima, te 2009. godine postavlja izložbu u supermarketu COOP u Veneciji za vrijeme šestomjesečnog trajanja Venecijanskog bijenala. Dobitnik je mnogih domaćih i stranih priznanja u oblasti dizajna i advertisinga. Anur je kreativni direktor reklamne agencije Ideologija i profesor grafičkog dizajna na Američkom univerzitetu u BiH.

Pratite forum portala Radiosarajevo.ba - registrirajte se, komentirajte, predlažite teme!

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije