Učinimo svjesno: dm poziva kupce na "zdrave alternative"

Promotivni tekst
Učinimo svjesno: dm poziva kupce na "zdrave alternative"
Dm drogerie markt / Kampanja Učinimo svjesno
Nova godina označava novi početak, a ove godine kompanija dm poziva svoje kupce da nove početke formiraju u skladu sa zdravim životnim navikama.

Kako bi ih motivisali da više vremena posvete njegovanju zdravih životnih navika ali i očuvanju okoliša, dm pokreće kampanju Učinimo svjesno kojom će različitim aktivnostima kupcima ponuditi "zdrave alternative".

"Živimo u vremenu kada se prirodne namirnice tretiraju različitim vještačkim materijama i prolaze tehnologije prerade koje uništavaju njihov kvalitet i hranjivu vrijednost. Uobičajene namirnice sadrže oko 400 različitih dodataka. Stoga dm nudi više od 500 dmBio proizvoda iz biološkog uzgoja koji garantuje visokovrijedne i kvalitetne proizvode, koji se odlikuju svojim prirodnim ukusom, proizvodnjom u duhu održivog razvoja i činjenicom da ne sadrže nepotrebne dodatke“, kazala je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga dm-a i podsjetila kako se o biološkom uzgoju i ponudi bio namirnica kupci mogu dodatno informisati u besplatnoj brošuri koju mogu potražiti u svim dm prodavnicama.

Balansirana i zdrava prehrana počinje tamo gdje konzumacija brze hrane prestaje. Ključno je planirati obroke i što više ih pripremati kod kuće.

Ulaganje vremena i truda u pripremu obroka ulaganje je u vlastito zdravlje, doprinos je zdravom razvoju djece i stvaranju zdravih prehrambenih navika za cijeli život.

Kako bi svi oni koji teže zdravim životnim promjenama što lakše usvojili navike zdrave prehrane uz kupovinu dmBio proizvoda u vrijednosti od 15 KM i više u dm prodavnicama do 22. januara 2019. na poklon dobijaju set to go koji sadrži kutiju za salatu, posudicu za sos i viljušku.

Inspiraciju za salate i druga jela koja se u ovom setu mogu ponijeti na posao ili spremiti djeci za školu pronaći će na dm web stranici www.dm-drogeriemarkt.ba.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja.

Za dvanaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 667 zaposlenika i 71 prodavnicom u 41 gradu te distribucijskim centrom u Sarajevu.

U poslovnoj godini 2017/18. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 161,4 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, DAS gesunde PLUS, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge.

U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije