! / Stručnjaci otkrili: Koje grickalice jesti navečer, a koje ne - ako želimo smršaviti

06. 10. 2019. u 10:27:00 Radiosarajevo.ba

Shares:0

Želite smršavjeti, ali struk nikako da se smanji? Stručnjaci navode da su večernje grickalice glavni razlog zašto nam teško ide gubljenje kilograma.

Susie Burell, australska dijetetičarka, objavila je listu grickalica koje nikako ne bismo smjeli jesti navečer ako želimo smršaviti, ali i listu zdravih alternativa koje smijemo grickati.

Burell navodi da stotine kalorija viška, osim na težinu, utječu i na naše hormone i san.

Među prvim grickalicama koje trebamo izbjegavati navečer je - tamna ili crna čokolada. 

"Iako su nam rekli da je bolja opcija od mlijeka, ova čokolada, iako tamna, u sebi ipak sadrži visok nivo šećera i masti pa je najbolje izbjegavati je navečer ako želite izgubiti kilograme", navodi ona.

Također, mlijeko se povezuje s boljom kvalitetom sna, ali ne bismo trebali piti mliječna pića s okusom prije spavanja. Istakla je da se, npr, pojedini brendovi prašaka za pravljenje tople čokolade reklamiraju da imaju manje kalorija i manje šećera, ali opet sadrže zaslađivače koji mogu učiniti da naše tijelo ima povećanu potrebu za slatkišima i grickalicama. 

Sirevi i biskviti isto su visoko na listi grickalica koje ne bismo trebali jesti navečer.

No, ako baš volimo grickati ispred televizijskog ekrana uz dobar film ili emisiju, Burell kaže da bismo trebali jesti obične kokice

"Nekoliko šolja običnih kokica sadrži manje od 10 grama ugljikohidrata, vrlo malo kalorija, a bogate su vlaknima", otkriva ona. 

Tu su naravno i komadići povrća, šumske bobice i tropsko voće - sve savršeno za grickanje bez grižnje savjesti. 

Ako, pak, volite slatkiše, odličan izbor je sladoled s malo kalorija: "Nije baš super zdravo, bez kalorija, ali svakako bolji izbor nego drugi slatkiši."

Još jedna zdrava opcija jesu krekeri s malo kalorija, koje možemo namazati nemasnim sirom i 'pokriti' paradajzom. 

NEMA KOMENTARA