Ishrana / Sedam prirodnih namirnica za borbu protiv holesterola

10. 10. 2017. u 08:10:00 Radiosarajevo.ba

Shares:0

Ako ne želite da u jednom trenutku života postanete doslovno zavisni od lijekova za povišen holesterol, morate regulirati ishranu i redovno raditi analize krvi.

Pravilnim odabirom obroka u većini slučajeva možete regulirati odnos "dobrog" i "lošeg" holesterola i tako znatno smanjiti šansu od pojave mnogih kardiovaskularnih bolesti, piše Greatist.

Predstavljamo vam namirnice koje će vam pomoći u tome:

Ovsena kaša

Ovsene pahuljice prepune su rastvorljivih vlakana, za koje je poznato da snižavaju nivo lošeg holesterola. Poželjno je da sami pravite svoju ovsenu kašu, jer instant varijante nemaju ni približno dovoljno vlakana.

Riba

Riba je bogata zdravim masnoćama i omega 3 masnim kiselinama, koje pomažu vašem tijelu da se izbori sa nagomilanim holesterolom. Vaše tijelo ne proizvodi omega-3 samo i zbog toga je neophodno da ga unosite kroz hranu ili suplementaciju.

Orašasti plodovi

Orašasti plodovi su idealna užina. U njima, kao i u ribi, nalaze se nezasićene masnoće, koje snižavaju nivo "lošeg" holesterola u ćelijama. Neki orašasti plodovi su bolji od drugih, ali su u umjerenim količinama svi poželjni u ishrani.

Mahunarke

Mahunarke su ubice holesterola, jer su prepune rastvorljivih vlakana, koja podstiču varenje i izbacivanje svih štetnih materija.

Zeleno lisnato povrće

Svi znamo da je zeleniš dobar za vas, ali je naročito koristan u borbi protiv holesterola. Uz svaki obrok pojedite špinat ili salatu, a neka se na vašoj trpezi redovno nađu kelj i kupus.

Zeleno povrće prepuno je vitamina i minerala, kao i već pominjanih vlakana.

Avokado

Avokado je bogat izvor zdravih masnoća i zato može biti vaš saveznik u borbi protiv holesterola.

Čaj

Birajte zeleni čaj ili neku mješavinu biljnih čajeva namijenjenu snižavanju holesterola. U pojedinim travama, kao i u zelenom čaju, nalaze se fitohemijski antioksidansi koji pomažu vašem telu da se izbori sa povišenim holesterolom.

KOMENTARI (1)