Proljetna dm look kampanja NeverStopChanging: Hrabro zakoračite u promjene

Sponzorisani tekst
Proljetna dm look kampanja NeverStopChanging: Hrabro zakoračite u promjene
Foto: dm / Kampanja dm-a Never stop changing

#NEVERSTOPCHANGING poruka je ovogodišnje dm look kampanje koja poziva na promjene i hrabri iskorak van zone komfora. Svaka promjena započinje prvim korakom. Promjene nas mogu činiti sretnim, ako ih dopustimo. Često o njima govorimo, ali ih ipak ne učinimo. Novi način šminkanja i make up proizvodi koji do sada nisu bili dio vaše make up rutine? Nova boja kose ili frizura? Zašto da ne! dm vas upravo želi potaknuti i inspirisati da isprobate sve što ste oduvijek željeli. A u dm prodavnicama Vas čekaju sjajne ponude proizvoda da to i učinite.

Kampanja dm-a Never stop changing - undefined

Foto: dm: Kampanja dm-a Never stop changing

Kao uvod u kampanju, dm je pozvao Facebook fanove koji se ne bave profesionalnim šminkanjem da kreiraju make up look-ove za brendove Maybelline New York, Rimmel London, Max Factor, Deborah Milano, L'Oréal Paris koji su partneri kampanje te za vlastitu dm robnu marku trend IT UP. Odabrano je njih šest koji su predstavljeni na stranicama dm Kataloga, kao i u izdanju TRENDBOOK by dm magazina, u kojem su predstavljeni i trendovi u make upu i stylingu kose za 2019. godinu. Možda vas upravo oni ohrabre i inspirišu da probate nešto novo.

Kao kruna proljetne dm look kampanje do 28. maja u osam bosanskohercegovačkih gradova održat će se DAYS of BEAUTY, dani šminkanja i friziranja. Protekloga vikenda posjetioci odabranih dm prodavnica u Sarajevu, Banjoj Luci, Tuzli i Zenici imali su priliku za besplatan make up i stiliziranje frizure kao i savjetovanje stručnjaka.

Kampanja dm-a Never stop changing - undefined

Foto: dm: Kampanja dm-a Never stop changing

"Proljetnom dm look kampanjom dm želi potaknuti na promjene koje će pozitivno utjecati na našu svakodnevnicu. U tom smislu drago nam je da su mladi talenti iz Bosne i Hercegovine dobili priliku da kreiraju make up lookove za renomirane svjetske brendove. Vjerujemo da će upravo oni biti poticaj mnogima da isprobaju nešto novo u svojoj make up rutini. U tome će im zasigurno pomoći i veliki izbor proizvoda koji su u ponudi dm prodavnica. Sve kojima treba dodatna inspiracija pozivamo i na DAYS OF BEAUTY evente u odabranim dm prodavnicama gdje ih očekuju besplatna šminkanja i stiliziranje kose kao i ono najvažnije savjetovanje profesionalnih vizažista", izjavila je Admira Isaković, članica Uprave i voditeljica Nabave i marketinga dm-a u Bosni i Hercegovini.

Kampanja dm-a Never stop changing - undefined

Foto: dm: Kampanja dm-a Never stop changing

U subotu i nedjelju, 18. i 19.5. od 12 do 18 sati, DAYS of BEAUTY održat će se u Mostaru, Sarajevu, Orašju, Tuzli, Banjoj Luci, Bijeljini i Bihaću. Detaljne informacije o lokacijama dm prodavnica u kojima će eventi biti održani potražite na web stranici https://www.dm- drogeriemarkt.ba kao i na dm profilima na društvenim mrežama.

Do 28.5. u dm prodavnicama, za kupovinu make up proizvoda i proizvoda za njegu i styling kose u vrijednosti od 30 maraka i više, kupci će na poklon dobiti trendy torbicu za šljokicama te TRENDBOOK by dm magazin.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije