EU / Postale su hit u Europi: U čemu je tajna uspjeha erotskih lutaka

08. 11. 2019. u 22:06:00 Radiosarajevo.ba

Shares:0

Sve više muškaraca troši novac na seksualne igračke. Pored masturbatora, analnih igračaka i pumpi za penis, sve popularnije su erotske, odnosno seksualne lutke. Trend koji je odranije prisutan u Japanu i SAD-u, masovno se širi u Europu. 

Lutke, čija se cijena kreće između 1.000 i 10.000 eura, napravljene su od materijala sličnog koži. 

"Posebno su muškarci zainteresirani za seksualne lutke, tzv. 'Real Dolls'. To je zato što tržište seksualnih igračaka prvi put nudi holističko, fizičko iskustvo", rekao je Ralph Belger, izvršni direktor njemačke trgovine seksualnih igračaka Realdoll24.

Erotska zajednica Joy Club intervjuirala je 5.000 svojih muških članova i pokazalo se da 57,3 posto Nijemaca želi intimno upoznavanje s lutkom.

Kada je riječ o opremi seks lutaka, skoro da i nema ograničenja. Već se mogu kupiti lutke s integriranim grijanjem i umjetnom inteligencijom.  Za 48,2 posto ispitanika najvažniji je kriterij "prirodna" pojava lutke, sa 43 posto anketiranih dobar omjer cijene i performanse, dok jednostavnu njegu i čišćenje lutke preferira 28,5 posto ispitanika.

Koji su razlozi kupovine lutke? Ispitanici vide glavne motive u usamljenost (58,3 posto), alternativu samozadovoljavanju (54 posto) i sklonost ka eksperimentiranju (46,3 posto). Više od polovine anketiranih muškaraca može zamisliti "seks utroje" sa svojim partnerom i lutkom.

U međuvremenu, sve više i više seksualnih lutki dizajnirano je prema stvarnim uzorima. Na pitanje koje bi njemačke poznate ličnosti željeli nositi u formatu 'Real Doll' njemački muškarci imali su tri jasna favorita: Najpopularnija je Lena Meyer-Landrut, pop zvijezda i bivša pobjednica Eurosonga, a slijede TV voditeljica Palina Rojinski i pjevačica Helene Fischer.

KOMENTARI (1)