Puni vitamina / Orašasti plodovi odlični su za zdravlje, a ovih pet su najbolji

06. 11. 2019. u 07:56:00 Radiosarajevo.ba

Shares:0

Oni su savršeni: orašasti plodovi su hrskavi, lako se pakiraju i odlična su grickalica, a super su ukusni. U kombinaciji s čokoladom postaju još bolji.

Ali kada je riječ o kvaliteti, nisu svi orašasti plodovi jednaki. 

Nutricionistkinja Malena Perdomo objasnila je za portal MyRecipes koji orašasti plodovi imaju više dobrobiti za naše zdravlje. 

"Prepuni su dobrih masnoća (mononezasićene i polinezasićene) i pružaju obilje vitamina i minerala. Folnu kiselinu, vitamin E, vitamin B6 i minerale poput magnezija, kalija, bakra, cinka, selena i fosfora", kaže Perdomo te dodaje da sadrže proteine i vlakna.

Bademi

Bademi sadrže puno zdravih mononezasićenih masti i imaju veću količinu vlakana od ostalih orašastih plodova. Bademi također imaju najviše vitamina E i bjelančevina od svih orašastih stabala. Ta kombinacija vlakana, dobrih masnoća i bjelančevina dokazano vas može održati sitima dulje vrijeme.

Pistacije

Ovaj plod sadrži najviše kalija, ali i vitamina B6. Također su orašasti plodovi s najviše vlakana. Pistacije mogu pomoći u smanjenju rizika od srčanih bolesti i viška kilograma.

Orasi

Orasi su izvrstan izvor omega-3 masnih kiselina. Također poboljšavaju zdravlje kardiovaskularnog sistema, snižavaju holesterol i krvni pritisak. Pored toga, orasi mogu pomoći i kod smanjenja upala.

Indijski oraščić

Sadrže željezo i cink, a oboje su važni za održavanje imunološkog sistema. Također su izvrstan izvor bakra i magnezija.

Lješnjaci

Izvrstan su izvor vitamina E i puni su proteina, također sadrže i folate koji su jako važni u trudnoći. 

NEMA KOMENTARA