Savjeti / Evo koja četiri treninga su najbolja za sagorijevanje sala na stomaku

14. 08. 2019. u 08:19:00 Radiosarajevo.ba

Shares:10

Kako dovesti tijelo u formu i koja je dijeta najučinkovitija za sagorijevanje sala, dva su pitanja na koja bi mnogi voljeli doznati odgovor. Iako i ptice na grani znaju da se takva promjena ne može dogoditi preko noći, ljudi i dalje tragaju za čarobnim rješenjem.

"Mislim da svijet konačno počinje shvaćati da stotine trbušnjaka i trčanje maratona neće pomoći da sagorite salo na trbuhu i otkrijete trbušne mišiće", kaže slavni trener Sam Wood.

On tvrdi da, uz pomno planiranu, zdravu i uravnoteženu prehranu, ako vam je navedeno cilj, trebate odabrati jedan od četiri navedena treninga, piše Index.hr.

1. Boks

Boks angažira cijelo tijelo, zahtjeva brzinu, agilnost, kardiovaskularno zdravlje i snagu.

"Zato je najučinkovitiji za sagorijevanje masti i ne čudi da je tajna iza vitke linije najfit ljudi na svijetu", kaže Wood.

Jennifer Aniston jedan je od najboljih primjera da je to točno.

2. HIIT

Visoko intenzivni intervalni trening još je jedna učinkovita metoda koja sagorijeva mast.

"Kratko traje, izazovan je, a vaš organizam radit će ubrzano i 24 sata poslije treninga", pojašnjava Wood.


3. Trčanje u intervalima

Kao i HIIT, trčanje u intervalima ubrzava metabolizam.

"Cilj je u trčanje ubaciti periode sprinta. Tjerat ćete tijelo do granica izdržljivosti", kaže trener.

4. Trening otpora

Wood smatra da je mit da je kardio trening najučinkovitiji za sagorijevanje masti i mršavljenje.

"Kardio je odličan način sagorijevanja kalorija, ali bit će još učinkovitiji ako ga kombinirate s treningom otpora", savjetuje.

NEMA KOMENTARA