Mršavljenje / Dijeta koja je zaludjela svijet: Volite ovo voće, a kilogrami se sami tope

22. 05. 2019. u 18:16:00 Radiosarajevo.ba

Shares:54

Banane, to fantastično supervoće, sadrže tri vrste šećera: fruktozu, saharozu i glukozu, ali i vlakna, a upravo ova kombinacija čini da osjećaj sitosti dugo traje. Istraživanja su pokazala da su samo dvije banane dnevno dovoljne za 90-minutni trening.

Ukoliko ste i vi ljubitelj banana, ova dijeta će vam vjerovatno prijati, a najbolje od svega je što zaista nećete osjećati glad. Za sedmicu dana možete skinuti i do pet kilograma viška, ali prije nego što počnete da je prakticirate obavezno se konsultujte sa svojim ljekarom i nutricionistom.

Doručak

Pojedite samo bananu. Ukoliko budete gladni i nakon 15 minuta, slobodno pojedite još jednu. Ne bi trebalo da jedete drugo voće za doručak, ali ako mislite da vam banana neće biti dovoljno, možete pojesti i dvije-tri kašike kuhane riže. Jedite samo zrele banane.

Ručak i večera

Večerajte najkasnije do osam sati navečer, mada bi bilo idealno da jedete do 18 sati. Što se tiče namirnica za ručak i večeru, niste ograničeni izborom i možete jesti ono što biste i inače jeli. Međutim, trudite se da porcije budu manje, kao i da izbjegavate deserte. Japanke su poznate po vitkoj liniji, ali one se trude da nakon ručka nikada ne budu sasvim site. Takođe ne bi bilo loše da izbjegavate ugljikohidrate, bijeli hleb, bijelu rižu, šećer i bijelo brašno.

Samo voda

Tokom dijete jedina tečnost koja vam je dozvoljena jeste isključivo voda, mineralna ili obična. Trudite se da voda koju pijete bude sobne temperature. Kada je pijete, pijte je u malim gutljajima, nemojte se nalivati. Tokom dana možete popiti jednu kafu, čaj ili svježe cijeđeni sok. U posebnim prilikama dozvoljena vam je i čaša piva ili vina.

Užina

Oko tri sata poslijepodne možete pojesti dvije kockice crne čokolade ili niskokalorični kolačić. Krofne, sladoled, čips, grisini i slične grickalice nisu dozvoljene. Naravno, bilo bi bolje da za užinu pojedete jednu voćku, ali ukoliko žudite za slatkišima, nemojte se ustručavati.

Rano u krevet

Trudite se da odete na spavanje najkasnije do ponoći.

Vježbajte ako želite

Tokom ove dijete nije neophodno vježbati, ali ukoliko želite, samo naprijed. Ipak, trudite se da što više pješačite.

Vodite dnevnik

Vodite dnevnik o tome kako se osjećate i šta ste jeli tokom dana. Također, na internetu možete naći dosta foruma i razmijeniti iskustva sa drugima koji su na ovom režimu ishrane, prenosi Espreso.rs.

KOMENTARI (1)