SAD / Nike tenisice uznemirile muslimane: Traže zabranu prodaje

30. 01. 2019. u 14:41:00 Radiosarajevo.ba

Shares:943

Logo na tenisicama Nike Air Max je uvredljiv jer podsjeća na ime Allaha na arapskom pismu, što je za muslimane svetogrđe, tako barem tvrdi muslimanka Saiqa Noreen, koja je pokrenula i peticiju na poznatoj stranici Change.org, sa zahtjevom da „odmah povuče ove svetogrdne i uvredljive tenisice i sve proizvode s dizajnerskim logom koji nalikuje na riječ Allah iz prodaje diljem svijeta“.

„Nike je proizveo tenisice Nike Air Max 270 s pisanim logom na potplatama koji nalikuje na riječ Allah na arapskom, koji će zasigurno biti gažen, udaran i zaprljan blatom ili čak nečistoćom“, piše ova uvrijeđena muslimanka u svojoj peticiji.

Logo podsjeća na ime Allaha na arapskom pismu - undefined

FOTO: Screenshot: Logo podsjeća na ime Allaha na arapskom pismu

Dodaje da je šokantno i užasavajuće da Nike dozvoljava ime boga na tenisicama.

„Ovo je nepoštovanje i ekstremno uvredljivo prema svim muslimanima te uvreda islama. Islam uči suosjećanje, blagost i pravednost prema svima“, nastavlja Noreen u tekstu svoje peticije koja ima više od 13 hiljada potpisa.

U međuvremenu se pojavila još jedna peticija koja je prikupila nešto manje od hiljadu potpisa.

Ovo, međutim, nije prvi put da su Air Nikeice na udaru kritika od strane muslimana zbog svog brendinga, piše portal emisije Today američke televizije NBC.

I 1997. godine je također bio prozivan zbog korištenja loga u obliku plamena koji je također navodno nalikovao na riječ Allah na arapskom pismu. Kompanija se tada izvinila i povukla sporne tenisice iz prodaje.

Ovog puta Nike inzistira na tome da logo nije ništa drugo nego stilizirana reprezentacija brenda Air Max.

„Nike poštuje sve religije i shvaćamo ovakve sumnje ozbiljno. Logo Air Max dizajniran je da bude stilizirana reprezentacija Nikeovog zaštitnog znaka Air Max. Bilo kakvo drugačije shvaćeno značenje ili reprezentacija je nenamjerna“, stoji u izjavi koju je Nikeov glasnogovornik dao za Today.

KOMENTARI (5)