NASA pronašla cijeli solarni sistem sa 7 planeta veličine Zemlje

NASA pronašla cijeli solarni sistem sa 7 planeta veličine Zemlje
Foto: NASA / Ilustracija planete

Astronomi su pronašli još jedan planetarni sistem, sastavljen od sedam planeta veličine Zemlje, na kojima bi vjerovatno mogla postojati voda a samim tim i život.

Naučnici, koji rade pomoću teleskopa u NASA-i i Europskoj južnoj opservatoriji, objavili su svoje zapanjujuće otkriće - cijeli sistem planeta veličine planete Zemlje, piše Telegraf.

Tri od sedam planeta leže unutar naseljive zone zvijezda. Naseljiva zona je oblast koja okružuje zvijezdu koja teoretski može posjedovati tečnu vodu, što znači da tri vanzemaljska svijeta mogu da imaju cijele vodene okeane, što dramatično povećava mogućnost da tamo postoji život.

Za ostale planete ne vjeruje se da posjeduju vodu, iako je tim naučnika izjavio da je voda još uvijek moguća na svim tim svjetovima.

Michaël Gillon, glavni autor istraživanja, primjetio je da novootkriveni solarni sistem posjeduje najveći broj planeta sa veličinom planete Zemlje koja je otkrivena, kao i najveći broj drugih svjetova koji mogu podržati vodu u tečnom stanju.

On je dodao da je u pitanju "zapanjujući solarni sistem jer, ne samo da su otkrili mnogo planeta, već su i one veoma slične našoj planeti, uglavnom po veličini".

Novi solarni sistem udaljen je oko 40 svjetlosnih godina, što sa kosmičke strane gledišta znači - odmah iza ugla.

Međutim, praktično govoreći, trebat će nam stotine miliona godina da dođemo do njih uz pomoć tehnologije koju imamo danas, ali ipak, ono što je važno je da na njima postoji mogućnost života, baš kao što je to slučaj na našoj planeti.

Ko zna šta ćemo moći da uradimo sa tehnologijom koja nas tek čeka?