Iskustva / Konobara izludjeli naporni gosti: Ako vam se ne sviđa, idite na kebab

25. 08. 2018. u 08:49:00 Radiosarajevo.ba

Shares:35

Gost je uvijek u pravu, zar ne? Dugogodišnji konobar koji je na Imguru podijelio svoja iskustva ne bi se baš složio s tim.

U svojoj je objavi opisao goste koje mu je bilo najteže posluživati i neki od njih su se zaista pokazali u jako lošem svjetlu. Ponašate li se ovako u restoranu, riskirate da se konobar prema vama odnosi ne onako kako biste baš htjeli.

1. Glumite da ste alergični

Čak i kad sve funkcionira kako treba, raspoloženje vam mogu ubiti gosti koji misle da će svako povjerovati u njihove izmišljotine.  Niko vam neće zamjeriti ako zamolite da se neki sastojak makne jer ga ne volite, no ako kažete da ste alergični, zadajete nam dodatan posao jer moramo prati opremu i sve pripremati ispočetka. 

Na kraju ćete i vi dugo čekati i žaliti se kako smo spori dok vaši prijatelji već veselo jedu svoj obrok. 

2. Kuharu treba duže vremena da pripremi određene sastojke

Ljudi ne shvataju jednu jako jednostavnu stvar. To što ste nešto naručili ne znači da ste nam na vrhu liste prioriteta. To samo znači da ćemo vašu narudžbu, kao i sve ostale, pripremiti što brže možemo, ali ne znači da ćemo hranu napraviti brže nego što joj treba da bude gotova. 

Neki dan mi je u vrijeme najveće gužve došla žena i naručila losos, a onda se nakon sedam minuta žalila što hrana ne dolazi. Zaista mi je žao što lososu treba duže od dvije minute da bude gotov. 

Morate biti svjesni da se neke namirnice dugo pripremaju. Ako vam se to ne sviđa, nemojte dolaziti u restoran, idite na kebab, usisajte svoju hranu i nestanite. 

3. Pet minuta čekanja nije predugo

Kad je restoran pun, možda ćete morati malo pričekati da se oslobodi stol. Obično se radi o 10 ili 15 minuta jer uvijek upozorimo ljude da neće imati puno vremena za jedenje u takvim situacijama. Obično to nije problem, no uvijek se nađe neko ko odbija pričekati. Jedan se gost zgrazio što mora čekati pet minuta iako smo mu rekli da je stol slobodan i da samo treba pričekati da ga raščistimo. 

4. Ne možete donositi hranu iz drugih restorana

Jednom prilikom sam posluživao veliku porodicu i shvatio da jedna žena u krilu ima vrećicu iz McDonald'sa. Upozorio sam je da to ne može jesti u našem restoranu, a ona se čudila nad tim. 

Morao sam joj objasniti da ne može u našem restoranu jesti hranu koju je donijela od nekog drugog jer ne možemo garantirati da je sigurna. Također je zdravorazumski jasno da ne mogu dopustiti da jede hranu koju je kupila negdje drugo dok zauzima mjesto u objektu koji također prodaje hranu. Kad bi to svako radio, ništa ne bismo zaradili. 

Nakon toga su odbili jesti kod nas, a bilo mi je drago vidjeti da im niko od okolnih restorana također ovo nije dopustio. 

5. Ako ste tražili da se promijene sastojci, nemojte se žaliti na rezultat

Nebrojeno puta mi se dogodilo da gost traži da se nekoliko sastojaka u jelu zamijeni nekim drugim sastojcima i onda se buni da to nema okus kakav bi trebalo imati. Naravno da nema. Promijenio si cijeli recept i sad se čudiš što je drugačije. 

Nije problem ako promijeniš jednu stvar, ali svaka sljedeća mijenja okus jela. Također nemojte misliti da ćete mijenjanjem sastojaka smanjiti cijenu. U cijenu obroka su uključeni svi sastojci koje to jelo sadrži, a ako ih vi odlučite izbaciti, cijena je i dalje ista. 

NEMA KOMENTARA