Čistka / Za 3 mjeseca Facebook uklonio više od 11 miliona objava zbog zlostavljanja djece

14. 11. 2019. u 09:54:00 Radiosarajevo.ba

Shares:0

Iz kompanije Facebook objavili su najnovije brojke kojima su pokazali koliko napora ulažu da uklone štetni sadržaj sa ove društvene mreže.

U brojkama je otkriveno kako su za tri mjeseca uklonjena 11,6 miliona postova koji su se odnosili na zlostavljanje, seksualno iskorištavanje djece, kao i golotinju.

Uklanjanje ovih sadržaja sprovedeno je u periodu između jula i septembra ove godine.

Također, Facebook je prvi put objavio i brojke koje se tiču društvene mreže Instagram, gdje je navedeno da su uklonjeni podaci koji se povezuju sa samoubistvima i samopovređivanjem. 

Potez kompanije pokrenut je i zbog brojnih negodovanja javnosti nakon smrti 14-godišnje Molly Russel koja se ubila 2017. godine, nakon čega je njen otac na njenom Instagramu pronašao materijal o samoubistvu.

"Uklanjamo sadržaj koji prikazuje ili potiče na samoubistvo ili samopovredu, uključujući određene grafičke slike i prikaze u stvarnom vremenu za koje stručnjaci kažu da bi mogli navesti druge na loše ponašanje prema sebi", napisao je u svom blogu potpredsjednik Facebooka Guy Rosen.

U izvještaju se navodi kako se 11,6 miliona objava odnosilo na dječiju golotinju i seksualno uznemiravanje, od čega je 754.000 postova uklonjeno sa Instagrama.

Također, Facebook je uklonio i 4,4 miliona objava povezanih s drogom, od čega 1,5 miliona sadržaja sa Instagrama. Uklonjeno je i 2,3 miliona objava povezanih s prodajom vatrenog oružja, od čega 58.600 ovakvih objava sa Instagrama.

Istovremeno, iz Facebooka su naveli kako su uklonili više od 99 posto sadržaja povezanih s terorističkim organizacijama - Al Kaidom i ISIL-om, te kako je više od 130.000 terorističko-propagandnih objava uklonjeno sa Instagrama.

Uprkos velikim naporima za uklanjanjem uznemirujućih i štetnih postova, buduće aktivnosti Facebooka za suzbijanjem štetnog sadržaja mogle bi biti ometane kroz strateški zaokret kojim osnivač kompanije Mark Zuckerberg želi pretvoriti Facebook u platformu brižniju prema privatnom životu korisnika, usmjerenu na povjerljivost.

NEMA KOMENTARA