Opada povjerenje u društvene mreže, dok u tradicionalne medije raste

Radiosarajevo.ba
Opada povjerenje u društvene mreže, dok u tradicionalne medije raste
Twitter / Ilustracija
Godišnje istraživanje komunikacijske kompanije Edelman, koja 18 godina mjeri povjerenje javnosti u javne institucije pokazalo je da javnost nema veliko povjerenje u medije.

Problemi sa regulacijom sadržaja izazvali su kod korisnika pad povjerenja u društvene mreže kao izvore informacija, pokazalo je istraživanje Trust Barometer.

Istraživanjem je obuhvaćeno 33 hiljade ljudi u 28 zemalja od kojih je u 22 zemlje registrovan pad povjerenja u Internet platforme, dok je nivo povjerenja u tradicionalne medije dosegao najviši nivo u posljednjih pet godina.

Ovo istraživanje pokazalo je da je poraslo povjerenje korisnika u eksperte u odnosnu na prethodnu godinu, ali da i dalje 54 posto ispitanika najveće povjerenje i kredibilitet pripisuje "običnom čovjeku".

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije