Hrvatska igra "zapalila" svijet: SCUM za pet dana zaradio 11 miliona eura!

Radiosarajevo.ba
Hrvatska igra "zapalila" svijet: SCUM za pet dana zaradio 11 miliona eura!
Foto: HCL.hr / Nevjerovatan uspjeh

Zagrebački Gamepires ostvario je ogroman uspjeh i u pet dana prodao gotovo 650.000 kopija svoje igre SCUM za PC, a na Twitchu je bila popularnija od Fortnitea!

"Nova hrvatska igra SCUM već danima ne silazi s prvog mjesta liste najprodavanijih igara na online platformi STEAM. Survival igra zagrebačkog Gamepiresa u prvom danu se prodala u fantastičnih 250.000 kopija, a pet dana kasnije dostigli su 650.000", rekao je za 24sata.hr Andrej Levenski, suosnivač studija poznatog i po igri Gas Guzzlers.

Igra je ostvarila zaradu od gotovo 11 miliona eura jer se trenutno prodaje po cijeni od 16,79 eura. Naime, igra je objavljena u Early Access programu na Steamu, gdje se obično objavljuju igre koje su još u razvoju. U razgovoru za 24sata Levenski otkriva kako je lansiranje igre premašilo njihove najoptimističnije prognoze.

"Naša projekcija je bila da će biti ogroman uspjeh ako igra prođe 100.000 kopija, to je bila ta psihološka granica, tako da je ovaj uspjeh van svih očekivanja", rekao je Levenski.

Na produkciji igre surađivao je i hrvatski studio Croteam, u kojem također ponosno kažu da je ovo ogroman uspjeh za hrvatski gaming.

Levenski kaže kako su već angažirali cijeli niz ljudi, ali da će i morati zapošljavati nove ljude, a u prvom redu tu misli na programere. Uspjeh igre natjerao ih je i da traže novi prostor.

Na pitanje o tome gdje leže razlozi ovakvog uspjeha, Levenski kaže kako su već neko vrijeme pripremali teren jer je igra iznimno kompleksna u odnosu na slične naslove poput Fortnitea ili PUBG-a.

Što je tačno SCUM? 

SCUM je igra preživljavanja u otvorenom svijetu, ali za razliku od aktualnih hitova nudi iznimno detaljnu razinu prilagodbe likova i praćenje metabolizma te nešto višu dozu realizma igre u kojoj ćete morati sakupljati resurse i opremu da bi preživjeli u krajoliku koji vas može dizajnom podsjetiti na brojne dijelove Hrvatske.

" Originalni plan je bio da u Early Access fazi budemo otprilike godinu dana, ali igrači će imati svoje zahtjeve i to će se sigurno mijenjati", otkriva Levenski.

Dodaje kako će oni oblikovati igru, koja će jednom kad bude potpuno gotov proizvod najvjerojatnije imati i višu cijenu.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije