Društvene mreže / Facebook: Mnoge druge kompanije prikupljaju podatke korisnika

21. 04. 2018. u 15:47:00 Radiosarajevo.ba

Shares:0

Facebook je trenutno pod velikim pritiskom javnosti nakon skandala s privatnošću podataka korisnika.

Iako izgleda kao da je sav fokus na Facebooku u ovom trenutku, kompanija je odlučila da korisnicima ukaže i podsjeti ih na to da i veliki broj drugih kompanija prikuplja korisničke podatke.

U objavi na kompanijinom blogu, David Baser - direktor proizvoda Facebooka - je objasnio situaciju o podacima koje kompanija prikuplja o svojim korisnicima, kada ih prikuplja i za šta koristi te podatke.

"Mnoge kompanije nude ovaj tip usluga a, kao i Facebook, one također dobivaju informacije iz aplikacija i sajtova koje ih koriste. Twitter, Pinterest i LinkedIn imaju slične Like i Share tastere koji pomažu ljudima da podijele sadržaj na ovim servisima. Google ima popularni Analytics servis. A Amazon, Google i Twitter nude login funkcije", ističe Baser.

Baser također ukazuje na to da prilično veliki broj drugih kompanija nudi i usluge s ciljanim reklamiranjem (kao što je Google).

Prema njegovim riječima, većina sajtova i aplikacija šalje iste informacije većem broju kompanija svaki put kada ih korisnik podsjeti.

S druge strane, postoje i kompanije koje rade na tome da spriječe ovakav vid praćenja korisnika i prikupljanja podataka.

Apple na primjer ima funkciju, ugrađenu u Safari, koja sprečava da korisnici budu praćeni na internetu, što prilično smeta oglašivačima.

NEMA KOMENTARA