Facebook Messenger dobija reklame u obliku videa koji se automatski puštaju

Radiosarajevo.ba
Facebook Messenger dobija reklame u obliku videa koji se automatski puštaju
Radiosarajevo.ba / Ilustracija
Facebook je izgleda odlučio da kompanijin Messenger nema dovoljno elemenata, pa je u aplikaciju za dopisivanje dodao video reklame koje se automatski puštaju.

Pristizanje funkcije korisnicima je već započelo, a može proći određeno vrijeme dok svi ne počnu da je primjećuju.

Facebook Messenger je prošle godine počeo sa prikazivanjem statičnih reklama, a sada ovo podiže na novi nivo. Aplikacija je u prošlosti mnogo puta optuživana za bloatware, a ovaj novi potez sigurno neće pomoći da ljudi imaju pozitivno mišljenje o Facebook Messengeru kao racionalnom servisu.

Ostaje da se vidi kako će korisnici reagovati kada počnu da im se prikazuju video reklame koje se same i automatski reprodukuju, pored njihovih privatnih razgovora.

Iz Facebooka ističu da će pratititi ponašanje korisnika, a nakon analize će odlučiti da li će zadržati video reklame ili će ih odbaciti u nekom trenutku.

"Korisničko iskustvo je prioritet za nas. Međutim dosadašnji signali, kada su se testirale bazične reklame, nisu pokazivali promjene u tome kako ljudi koriste platformu i koliko poruka šalju. Video reklame bi mogle donijeti drugačiju atmosferu i raspoloženje kod korisnika, ali mi nismo uvjereni u to", ističu iz Facebooka.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije