Astronomi otkrili 8 novih čudnovatih signala koji iz svemira dolaze do Zemlje

Astronomi otkrili 8 novih čudnovatih signala koji iz svemira dolaze do Zemlje
Foto: Phys.org / Šta su FRB

Prije 12 godina, astronomi su otkrili radio signale visoke energije koji su do naše planete dolazili izvan naše galaksije.

S obzirom na to da su se signali pojavljivali bez ikakvog očiglednog razloga, pojedini akademici počeli su spekulirati da bi ovi signali mogli biti poruke od vanzemaljske civilizacije.

Naučnici su do danas otkrili brojne tzv. brze radio signale (fast radio bursts - FRB, eng.), ali samo dvaput su uočili kako više signala dolazi iz jednog izvora. U novoj studiji, pak, astronomi su opisali da su uočili osam novih, ponavljajućih FRB-ova, što je otkriće koje bi nam moglo pomoći da shvatimo ovaj čudni fenomen.

Međunarodni tim astronoma koji je prijavio otkriće, detaljno objašnjeno u novoj studiji, FRB-ove su otkili su uz pomoć radio teleskopa Canadian Hydrogen Intensity Mapping Experiment (slavni CHIME).

Šest novootkrivenih brzih signala ponovilo se samo jednom. Jedan se vraćao tri puta, ali osmi je došao do nas čak 10 puta.

Dakle, broj FRB-ova se dramatično povećava, a astronomi su otkrili i nove informacije o misterioznim signalima.

Ovi koji se ponavljaju traju dulje nego oni koji dolaze samo jednom, a mijenja se i njihova frekvencija.