Reportaža / dm Days of Beauty: predstavljeni ekskluzivni trendovi i proizvodi za njegu lica

15. 11. 2019. u 10:18:00 Promotivni tekst

Shares:58

Kako pravilno njegovati kožu, koje proizvode odabrati, koliko često koristiti hidratantne maske, da li je krema sa glinom adekvatan preparat za njegu masne kože... Odgovore na ova, ali i brojna druga pitanja dobile su poznate blogerice, influenserice, novinarke i javne ličnosti koje su bile gošće ekskluzivnog dm Days of Beauty eventa.

U utorak navečer, u posebno uređenom prostoru sarajevskog kluba My Face dm je priredio pravu poslasticu za svaku damu: edukaciju na tematskoj panel diskusiji, savjetovanja o tipovima i načinu njege kože, predstavljanje i testiranje dm-ovih i proizvoda dm partnera, a sve to uz super poklone, ukusne slane i slatke zalogaje pažljivo spremljene od dmBio proizvoda, maštovite koktele i smoothije te muzičku zabavu. 

dm Days of Beauty - undefinedDm drogerie markt: dm Days of Beauty

Večer je počela panel diskusijom na kojoj je učestvovala i clean beauty influenserica Marina Spasojević, poznatija kao Dia Mara. 

„Naša koža je mantil koji nas štiti od spoljašnih utjecaja i svaki dan trebamo raditi na tome da postane zdrava i sjajna te da je takvu i održavamo. Čim dođe do narušavanja, koža se buni potkožnim aknama, isušena je ili se previše masti. Birajte dobru 'umivalicu', gledajte sastojke proizvoda koje birate i sigurno će vam koža pokazati sjajne rezultate“ izjavila je Dia Mara. 

Partneri dm-a, drogerijskog lidera na tržištu, Garnier, drogerija.ba, Prirodna kozmetika Gloria, Afrodita te dobro poznate dm marke alverde certificirana prirodna kozmetika i Balea na svojim štandovima su prezentirali proizvode, predstavili novitete te sa gošćama razmjenili iskustva i savjete za adekvatnu brigu i njegu kože. 

„Upravo vi, drage dame ste nam inspiracija za sve ono što radimo, a brojke nam govore da je ta inspiracija uzajamna jer veoma često posjećujete naše prodavnice. Njega kože je tema koja je neiscrpna, počinjemo se njom baviti u pubertetu i nikada ne prestajemo. Vrlo je atraktivna i aktuelna svim generacijama“ izjavila je Ajla Hadžić, marketing menadžer kompanije dm. 

dm Days of Beauty - undefinedDm drogerie markt: dm Days of Beauty

Aktuelnost teme pokazala je velika zainteresovanost dama koje su željele da testiraju i odrede tip kože, nakon čega su imale priliku i dobiti savjete koje proizvode koristiti te kako ih ispravno nanositi. Tu smo zatekli i Tinku Milinović, TV voditeljicu, koja nam je otkrila da se najviše raspitivala o načinima brige za zreliju kožu. 

„Drago mi je što sam imala priliku da budem dio ovakvog događaja koji je okupio dame različitih generacija. Od stručnih lica sam čula dosta savjeta o tome kako se brinuti za kožu. Najviše sam oduševljena proizvodima koji su se tek pojavili na tržištu a mi smo imali priliku da ih među prvima večeras testiramo“ kazala je Tinka.

Oduševljenje samim konceptom događaja nije krila ni Amila Ćoralić, na Instagramu poznatija kao @shmeezla. 

„Ovakav događaj nismo imali ranije priliku vidjeti u BiH, dm je ponovo podigao standarde i pokazao zašto su lideri na tržištu. Večeras sam naučila da je najbitnije kožu njegovati tokom noći, kada se regeneriše i sigurno ću da tome posvetim mnogo više pažnje nego do sada“ rekla je Amila Ćoralić. 

Tokom večeri, dm-ovi partneri predstavili su i nove proizvode koji će biti ekskluzivno dostupni u dm-prodavnicama. 

„Zadovoljan kupac je naš uspjeh, a zato što su nam brojne dame tražile, u dm dolazi jedan od najpopularnijih proizvoda, čistač lica Foreo“ najavila je Irma Zolj Džeko, asortiman menadžer kompanije dm. 

Osim savjetovanja i određivanja tipa kože, gošće su imale priliku i za masažu lica. Uživale su i u live cooking showu, okušale se u „slaganju“ salate prema svom ukusu, dekoriraranju raw vegan kolačića po želji, ali i biranju cvijeća za personalizirani buket.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja.

Za trinaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 700 zaposlenika i 74 prodavnice u 42 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2017/18. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 161,4 miliona KM.

Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

NEMA KOMENTARA