Tehnologije / Bh. kompanija se stavila na test pred svoje zaposlenike

23. 09. 2019. u 15:19:00 Promotivni tekst

Shares:1

Korištenjem napredne neuromarketinške tehnologije u HRM-u do detaljnijeg i tačnijeg uvida u razmišljanja i stavove članova tima.  

„Puno toga sam naučio pozorno slušajući“ rekao je jednom prilikom Hemingway. Vodeći se ovom izrekom, bosanskohercegovačka IT kompanija Klika došla je na ideju da se stavi na test pred svoje uposlenike. No, uzimajući u obzir da se čak 95% odluka koje donosi pojedinac zapravo donosi u podsvijesti, što znači da ljudi zapravo nisu racionalni koliko to misle, odlučili su koristiti naprednu neuromarketinšku tehnologiju.

Ova metodologija koristi se za testiranje reakcija pojedinaca, a čini je kombinacija različitih naprednih tehnologija. Jedan od njih je EEG, kojim se mjere električni impulsi mozga posebnim uređajem u obliku kape s elektrodama, a ukazuje na procese, odnosno reakcije mozga za vrijeme određenih aktivnosti. Također, koristi se i GSR metoda mjerenja reakcija preko mikročestica znoja, široj javnosti poznata i kao „detektor laži“.

Bh. kompanija se stavila na test pred svoje zaposlenike - undefinedFoto: Promo: Bh. kompanija se stavila na test pred svoje zaposlenike

Ovaj napredni sistem je, za potrebe ovog istraživanja, korišten na polju upravljanja ljudima (HR), kako bi se stekao detaljniji i tačniji uvid u razmišljanja i stavove članova tima.

„Naš cilj je kreirati okruženje u kojem su svi zadovoljni i rade zato što to žele, a ne zato što im je to neko rekao. Tom filozofijom se vodi cijela kompanija, stoga je korištenje tehnologija koje su nam dostupne s ciljem unapređenja radnog okruženja zapravo bio logičan slijed događaja. Rezultati istraživanja će nam pomoći pri daljnjoj razradi HRM strategije, koja je ključ osiguravanja konkurentnih uslova na tržištu BiH, a to je jedini način da IT stručnjake zadržimo u našoj zemlji.“ izjavio je ovom prilikom Edin Deljkić, CEO Klike.

Rezultati istraživanja su, između ostalog, pokazali da 90% zaposlenika ove kompanije ne brine za svoju budućnost, odnosno da smatra da im rad u Kliki omogućava rješavanje velikih životnih pitanja. I da, developeri zaista vole igrati igrice i da, stvarno im je teško objasniti svojim roditeljima šta to zapravo rade. Potvrđeno neuromarketinškim istraživanjem.

KOMENTARI (2)