Osveta traktoriste: Pogledajte sve modele Lamborghinija od 1963. do danas

J. M.
Osveta traktoriste: Pogledajte sve modele Lamborghinija od 1963. do danas
Historija jednog od najslavnijih proizvođača sportskih automobila započela je više nego slučajno 1962. godine.

Jednog običnog popodneva, Ferruccio Lamborghini, vlasnik istoimene fabrike traktora, otišao je u Modenu da se lično Enzu Ferrariju požali na kvačilo svog Ferrarija s kojim je imao problema, već četvrti put u dva mjeseca posjedovanja automobila.

Kako je posao sa traktorima sjajno išao, Ferruccio je bio finansijski moćan da u svojoj ergeli uvijek ima nekoliko "konjića". Da je slavni Commandatore pokazao imalo razumijevanja za kritiku svog tadašnjeg prijatelja, Ferruccio bi ostao vozač Ferrarija. Ali…

lamborghini-2.jpeg - undefined

Foto: Lamborghini

"Šta proizvođač traktora zna o supersportskim autima? Vrati se na svoju farmu a ostavi mene da se brinem o automobilima", nadmeno mu je rekao Enzo i tako nesvjesno izazvao rođenje najvećeg konkurenta svoje firme.

Bijesni Ferruccio se vratio kući i sam riješio problem na Ferrariju tako što je ugradio traktorsko kvačilo. Potom je dugo zurio u 12-cilindrični motor…

U to doba privlačilo ga je nebo, izradio je nekoliko prototipova helikopetara u nadi da će izdejstvovati licencu za početak serijske proizvodnje. Ali, odgovor italijanske vlade bio je negativan. Onda je pomislio: A zašto ne automobili?

Milione lira, umjesto u helikoptere, odlučuje uložiti u gradić Sant'Agata, nedaleko od Ferrarijevog Maranella, gdje će napraviti fabriku za proizvodnju vlastite marke sportskih automobila. Cilj je "vendetta" (osveta), pobijediti "cavallini rampanta" u njegovoj igri!

Lamborghini je zamislio da njegov automobil bude i luksuzan i snažan, Gran Turismo koji će moći juriti najmanje 220 km/h na autostradi sunca. Mada nije imao skupih trkačkih ambicija, svejedno je želio koristiti iskustva sportski angažirane konkurencije.

Koncept po kojem je nastao Lamborghini kao proizvođač supersportskih automobila jednostavno je opisao sam vlasnik.

"Ja sam prvi Japanac u italijanskoj historiji. Nikad nisam ništa izmislio, ali sam uvijek kopirao najbolje", priznao je Ferruccio Lamborghini. 

Uskoro je svjetlo dana ugledao prvi model kompanije – Lamborghini 350 GT. Ostalo je historija…

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije