Vremeplov / Neuništivi off-road modeli: Tri najbolja japanska terenca '90-ih godina

26. 08. 2018. u 19:05:00 J. M.

Shares:62

Tokom 90-ih godina prošlog stoljeća, japanska automobilska industrija predstavila je mnoge legendarne automobile, među kojima su dominirali terenci.

Na osnovu mišljenja stručnjaka i vlasnika automobila, napravljen je redoslijed tri najbolja japanska terenca '90-ih godina.

3. mjesto: Mitsubishi Pajero II (V20)

Kada je predstavljena 1991. godine, druga generacija Mitsubishi Pajera se mogla pohvaliti brojnim najsuvremenijim inženjerskih rješenjima. Super Select 4WD je omogućio četiri vozna moda: 2H (pogon na zadnje točkove), 4H (pogon na sva četiri točka), 4HLc (veliki pogon na četiri točka sa blokadom centralnog diferencijalom) i 4LLc (mali pogon na sva četiri točka sa blokadom centralnog diferencijala). 

Pajero V20 - undefined

Mitsubishi Pajero V20

Dodatna prednost: Ovaj system vozaču je omogućio da pri brzinama do 100 km/h prebacuje između pogona na dva točka i punog pogona na sva četiri točka.

Na početku, pod haubom Pajera bio je 3,0 litarski benzinski motor (150 KS) i 2,5 litarski turbodizelaš (105 KS). Nakon redizajna 1997. godine predstavljen je moćni 3,5-litarski redni benzinac s 245 "konja" te 2,8 litarski turbodizel (125 KS). Druga generacija Mitsubishi Pajera izrađivana je od od 1991. do 1999. godine.

2. mjesto: Nissan Patrol IV (Y60)

Četvrta generacija Nissan Patrola (Y60) svjetlost dana ugledala je još u drugoj polovici '80-ih. Pouzdani terenac s odličnim off-road karakteristikama imao je manu u pomalo zastarjelom dizajnu, pogotovo na kraju životnog vijeka (1997).

Patrol Y60 - undefined

Nissan Patrol Y60

Međutim, to nije spriječilo Patrol da privuče mnogo poklonika, posebno među ljubiteljima ozbiljnih terenaca. Većina verzija imala je blokadu zadnjeg diferencijala, PTO prednje priključno vratilo… Za off-road vožnju najbolje su odgovarali 6-cilindrični motori zapremine 4,2 litra koji su davali 180 KS u benzinskoj, odnosno 125 KS u dizelskoj verziji.

Nissan Patrol četvrte generacije i dalje se može naći u zemljama Bliskog istoka i Afrike, gdje ih vojska i policija koriste kao provjerene radnike.

1. mjesto: Toyota Land Cruiser 80

Nijedan izbor najboljih terenaca ne može proći bez Toyotine legende. U svoje vrijeme, a izrađivan je od 1990. do 1997. godine, Land Cruiser 80 bio je prilično udoban terenac koji je imao prostranu kabinu i dobru opremu. Istovremeno, off-road potencijal omogućio je "80-ki" da se lako kreće na svakoj cesti zahvaljujući pogonu na sva četiri točka.

Land Cruiser 80 - undefined

Toyota Land Cruiser 80

Među benzinskim motorima najbolji ugled uživao je 4,5-litarski redni 6-cilindraš snage 205-215 "konja". Najbolja dizelska varijanta je besmrtni 4.2 litarski atmosferski motor iz serije 1HZ (120-135 KS). Mnogi primjerci s ovim motorom su prešli milionsku kilometražu bez generalke.

Toyota Land Cruiser 80 poslužila je i kao baza za luksuzni Lexus LX 450, a na tržištu terenaca i danas je tražen model.

NEMA KOMENTARA