Najčešće metode krađe automobile: Koje su slabe tačke pojedinih modela

Radiosarajevo.ba
Najčešće metode krađe automobile: Koje su slabe tačke pojedinih modela
/ PP / Cesar Satellite
Automobilsko tržište Rusije je jedno od najvećih u Evropi što prati i dosta krađa vozila. Tamošnji eksperti napravili su analizu krađa automobile i otkrili najčešće metode.

1. Elektronska "udica" – 33 posto

Svaki treći automobil u Rusiji bude ukraden uz pomoć tzv. elektronske udice. Radi se o sofisticiranoj metodi krađe "bez ključa" kojom najčešće nestaju Toyota Land Cruiser 200, Nissan Teana i svi modeli Range Rovera. Lopovi obično rade u parovima: Jedan stoji uz automobil, drugi prati vlasnika. 

Na primjer, vlasnik je ostavio automobil na parkingu shopping centra i otišao u kupovinu. Kriminalac ga prati i posebnom opremom prenosi elektronski signal ključa ili kartice vozila iz džepa vlasnika ka svom saučesniku. Opseg djelovanja elektronskih udica dostiže 3 kilometra.

2. Razbijanje stakla – 29 posto

Klasična metoda razbijanja stakla automobile korištena je u 29 posto krađa, najčešće Toyotinih modela Land Cruiser i Camry, te Range Rover Sporta. Znatno češće lopovi razbijaju staklo s lijeve strane.

3. Brava na vratima vozača – 24 posto

Treće mjesto na rang listi metoda prodiranja u automobil zauzima provala brave na vratima vozača. Svaki četvrti automobile bude ukraden na ovaj način, a najčešće žrtve su automobili marke BMW, Mitsubishi i Mazda (posebno modeli 3 i 6).

4. Fizički napad na vlasnika – 10 posto

Istraživanje pokazuje da svaki deseti kradljivac koristi najjednostavniju metodu – fizički napad na vlasnika i otimanje automobila. Stručnjaci ističu da odbrana od ovakvih napada - koji nerijetko završavaju i povredama vlasnika - ovisi od sigurnosnih sistema vozila, recimo, posebnih poluga cilindara za zaključavanje vrata vozača što ih koristi BMW.

5. Bušenje rupe na karoseriji – 4 posto

Svaki 25. kradljivac automobila koristi metodu bušenja rupe na karoseriji. Pomoću ove tehnologije, posebnim uređajem povežu se na mrežu za prijenos podataka vozila (CAN-bus; Controller Area Network) i probiju alarm i blokadu motora. Ova metoda se u proteklih godinu dana redovno koristila pri ulasku u Toyotu Land Cruiser 150.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije