Iznenađujući rezultat / Ko je sigurniji: VW Buba, Golf "dvojka" ili "četvorka"

12. 07. 2017. u 07:44:00 Radiosarajevo.ba

Shares:91

Već je pomalo monotono ponavljati napredak koji ostvaruje automobilska industrija, pogotovo na polju sigurnosti.

Nažalost, mnogi vozači na našim prostorima ne mogu uživati u blagodetima koje donose novi automobili nego su osuđeni na korištenje vremešnih modela.

Da i pri nabavci polovnjaka treba voditi računa o starosti automobila pokazao je test njemačkog automobilskog kluba ADAC koji je ispitao sigurnost tri Volkswagenova "narodna automobila" iz različitih perioda.

Na testu su razbijeni VW Buba 1200 (1974-1985), VW Golf II (1983-1991) i VW Golf IV (1997-2003).

To što ove modele dijeli vremenski jaz od 30-ak godina laicima ne znači previše. Takvi će reći da se "automobil i dalje kotrlja na četiri točka, upravlja volanom i sa tri nožne pedale…". Međutim, nije baš tako, pokazao je crash test.

1-crash_vw.jpg - undefined

VW Buba (ADAC)

Prema današnjim standardima u oblasti crash testova, koji uključuju frontalni udar u prepreku brzinom od 64 km/h, Buba i Golf Dvojka bi i pored znatne deformacije kabine, putnicima, ipak, pružili nekakve izglede za preživljavanje.

Zadovoljavajući epilog obzirom na činjenicu da su oba modela živjela u vrijeme kada su zračni jastuci bili misaona imenica.

2-crash_vw.jpg - undefined

VW Golf II (ADAC)

Ipak, veliko iznenađenje predstavlja činjenica da je Buba s motorom u "repu" čvršća od Golfa Dvojke, što pokazuju i slike!

Golf Četvorka je, prema očekivanjima, zadržao stabilnu strukturu, u skladu s rezultatom od četiri zvjezdice na Euro NCAP crash-testu 2003. godine.

Ovaj model je, logično, profitirao od zračnih jastuka za glavu, dok su sjedišta njegovih slavnih prethodnika (Bube i Golfa Dvojke) pritisnuta i skupljena na "pola normalne širine".

3-crash_vw.jpg - undefined

VW Golf IV (ADAC)

I ostala poređenja pokazuju znatna poboljšanja. Kočioni put (100-0 km/h) smanjen je sa 55 metara (Buba), preko 47 metara (Golf II), na 42 metra (Golf IV).  

Svemu treba dodati upravljivost, stabilnost, voznu dinamiku, emisiju štetnih gasova, potrošnju. A poređenje sva tri modela s novim automobilima je neumjesno.

KOMENTARI (1)