Ovo je novi Peugeot 208: Mali lav agresivni nego ikad, u ponudi i električna verzija

J. M.
Ovo je novi Peugeot 208: Mali lav agresivni nego ikad, u ponudi i električna verzija
Mjesec dana nakon što je Renault pokazao novi Clio, karte je otkrio i najveći konkurent. Peugeot je predstavio novi 208 koji će svjetsku premijeru doživjeti za 10-ak dana u Ženevi.

Druga generacija Peugeota 208 dizajnirana je od nule i već sada se može reći da je jedan od najatraktivnijih modela u B-segmentu. Spolja podsjeća na perjanicu marke - Peugeot 508 - što naglašavaju verzije s LED prednjim svjetlima, 17-inčnim točkovima i crnim krovom...

peugeot_208_gt-line_4.jpg - undefined

Foto: Peugeot

U poređenju s prvom generacijom "208-ice" novajlija je četiri centimetra duži i tri centimetra niži. Kao i kod nedavno lansirane "508-ice" oznaka modela nije samo na poklopcu prtljažnika, već i na prednjem dijelu automobila, odmah iznad logotipa.

Peugeot 208 dobio je i-Cockpit, digitalne instrumente podignute u visinu očiju vozača, a sve je dopunjeno centralno postavljenim ekranom osjetljivim na dodir dijagonale 5, 7 ili 10 inča. Većina komandi je integrirana u infotainment sistem, tako da je primjetno smanjen broj tastera i prekidača.

peugeot_208_gt-line_10.jpg - undefined

Foto: Peugeot

Napuštanje stare PF1 platforme u korist nove zajedničke modularne platforme (CMP) omogućilo je Peugeotovim inženjerima da konstruiraju hatchback lakši za 30 kg, poboljšane aerodinamike, smanjenog nivoa buke i vibracija.

Pod haubom novog Peugeota 208 nalazi se 3-cilindrični 1.2-litarski benzinski motor s turbopunjačem ili 4-cilindarski 1,5-litarski turbodizelaš. Benzinci snage 75, 100 i 130 KS spregnuti su s 5- ili 6-manuelnim mjenjačem, odnosno 8-brzinskim automatikom.

Dizelaš snage 100 "konja" opremljen je 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Nešto kasnije treba očekivati GTI verziju koja će razvijati oko 220 KS.

peugeot_208_gt-line_6.jpg - undefined

Foto: Peugeot

Peugeotov supermini dobio je i potpuno električnu verziju e-208 snage 136 "konja" i najvećeg obrtnog momenta 260 Nm što će omogućiti ubrzanje do 100 km/h u 8,1 sekundu. Ova verzija je izgrađena na drugoj platformi (e-CMP) koja predviđa instalaciju baterije kapaciteta 50 kW/h ispod poda automobila.

Peugeot e-208 imat će voznu autonomiju do 450 km, a za punjenje baterije trebat će 5 sati i 15 minuta ili 8 sati (ovisno o jačini struje). Peugeot tvrdi da će i nakon osam godina, odnosno 160.000 kilometara, baterija i dalje zadržati 70 posto kapaciteta.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije