Lada Largus: Zašto odbačeni model Dacije bilježi rekordne prodajne rezultate

J. M.
Lada Largus: Zašto odbačeni model Dacije bilježi rekordne prodajne rezultate
Na tek završenom moskovskom sajmu automobila, među brojnim novitetima najvećeg ruskog automobilskog proizvođača, nije se našla i obnovljena Lada Largus.

Malo iznenađenje, jer se redizajn Largusa dugo najavljuje obzirom da je riječ o automobilu predstavljenom još 2012. godine. A zapravo je Largus otkriven još prije 12 godine s originalnom značkom i imenom – Dacia Logan MCV.

lada_largus_cross_21.jpeg - undefined

Foto: AvtoVAZ

No, Yves Karakatzanis, čelnik AvtoVAZ-a, rekao je da nema potrebe za dotjerivanjem jer je vremešni model ove godine jedan od bestsellera ruskog tržišta, s rastom prodaje od nevjerovatn ih 47 posto!

U čemu je tajna uspjeha Largusa? Najvažnije, riječ o pouzdanom automobilu, razvijenom od Renaulta, koji nudi dosta prostora.

Largus na latinskom znači velikodušan, a može se prevesti i kao izvedenica od engleske riječi "large". Drugim riječima, velika, velikodušna, čak raskošna ponuda prostora, putničke verzije Universal i Van dostavnjaka.

lada_largus_cross_2.jpeg - undefined

Foto: AvtoVAZ

Lekciju smo naučili kod Logana MCV koji je bio popularan na našim prostorima: 135 litara za prtljag uz konfiguraciji sa 7-sjedišta, 560 litara na 5-sjedu, odnosno 2350 litara uz korištenje vozačkog i suvozačkog sjedišta (izvađen treći red i preklopljen naslon drugog reda). 

Po čemu se Largus razlikuje od nekadašnjeg Dacia Logana MCV? Na dizajnu nije bilo previše posla, prednji dio usklađen je s nekadašnjim vizuelnim identitetom Lade, ali je pravi posao bilo prilagođavnje tehnike ruskim uslovima.

Testni prototipovi prešli su stotine hiljada kilometara u različitim klimatskim uslovima, s akcentom na hladnu rusku zimu, na svim mogućim cestovnim podlogama, od kaldrme i makadama do grubog istočnoeuropskog asfalta. 

lada_largus_cross_94.jpeg - undefined

Foto: AvtoVAZ

Rezultati testova natjerali su ruske inžinjere da za tri milimetra povećaju debljinu poluga prednjeg ovjesa te zaštite podvozje 2,5-milimetarskom čeličnom pločom.

Prije četiri godine Rusi su ponudu upotpunili crossover verzijom Lada Largus Cross, a tokom 2016. i 2017. Renaultovi 1,6 litarski motori zamijenjeni su Ladinim iste zapremine (87 ili 106 KS).

Svemu treba dodati izuzetno povoljnu cijenu jer je licenca za šasiju, dijelove i sklopove Largusa plaćena Renaultu "kompenzaciono" 220 miliona eura. Zato ne čudi da osnovni model – Lada Largus Universal 1.6 (87 KS) košta 515 hiljada rubalja, odnosno 13.200 KM.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije