Groblje BMW-a u Kanadi: Svi su novi, a kašnjenje je jedini razlog zašto propadaju

Radiosarajevo.ba
Groblje BMW-a u Kanadi: Svi su novi, a kašnjenje je jedini razlog zašto propadaju
Foto: Instagram / Kanada

Tokom posljednje četiri godine, na aukcijskom placu u Britanskoj Kolumbiji, ili preciznije u Vankuveru leži bezmalo tri hiljade nekada novih primeraka vozila marki BMW i Mini. Ljepotani su uredno parkirani, na minimalnoj površini, a trunu zbog svoje zle sudbine.

Naime, u februaru 2015. godine se na luku Halifaks obrušilo snažno zimsko nevrijeme koje je onemogućilo isporuku pomenutih vozila predviđenih za 2014. i 2015. modelnu godinu. Pošto se isporuka, odnosno nemogućnost utovara vozila značajno odužilo, a zbog „produžene izloženosti pogubnom uticaju slane vode“, regulatorno tijelo kanadske vlade je proglasilo obavezno povlačenje svih 2.966 primeraka predmetnih vozila, piše autorepublika.com.

Prozvođaču se očito nije isplatilo da nova i neisporučena vozila vraća u fabriku na temeljan pregled i popravke koje su proglašene obaveznim, pa je epilog poznat. Ovaj slučaj nas je podsetio i na priču o tome koliko zapravo malo novca košta nov luksuzni automobil u proizvodnji.

Prema navodima iz zvaničnog opoziva, Mini je morao nazad u servis usljed „uvećanog rizika od nastanka korozije na starteru, električnoj instalaciji i konektorima, a što je sve zajedno od odraza na (ne)mogućnost motora da ponovo startuje, nakon što start/stop sistem zaustavi rad agregata u redovnom ciklusu vožnje.”

Identičan obavezan poziv u servis je proglašen i za konkretne primjerke BMW-a, uz dodatne riječi o “potencijalnim problemima sa podmazivanjem unutrašnjih komponenti sistema upravljanja koji su možda bili predugo izloženi pogubnom uticaju vode i soli.”

Lista „modela – uijsedelica“ marke BMW obuhvata serije 2; 3; 4; 5; 6 i 7; zatim i3, i8, X1 i Z4. Tu su i modeli druge marke iz sastava iste poslovne grupacije: Mini Cooper, Cooper kabriolet i kupe, Mini Paceman i Mini Roadster.

Američki Jalopnik, koji je prvi prenio ovu priču se obratio proizvođaču, a ovim povodom se oglasila i kanadska divizija BMW-a:

„Ne možemo da znamo konkretno ništa o sudbini ovih vozila, odnosno nepoznato nam je o kojim se automobilima radi, bez da nam budu predočeni njihovi VIN brojevi, ali sudeći prema slikama, radi se o primjercima na koje se odnosi slučaj Halifaks.

Povlačenje vozila je proglašeno od strane regulatornog tijela Transport Canada a smatrano je nužnim zbog preduge izloženosti slanoj vodi tokom 2015. godine. Iz tog razloga su sva vozila marki BMW i MINI povučena iz upotrebe, a kupci su dobili nove primjerke, u najranijem mogućem trenutku.“

Dakle, djeluje da je često proizvođačima jeftinije proizvesti nov automobil, nego platiti transport i izvršiti popravku primerka sa nekim hendikepom.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije