Olimpijski centar Jahorina predstavio planove: Želimo da planina živi cijelu godinu

Anadolija
Olimpijski centar Jahorina predstavio planove: Želimo da planina živi cijelu godinu
Olimpijski centar Jahorina danas je upriličio prezentaciju ljetne ponude olimpijske ljepotice Jahorine, koja posjetiocima nudi brojne sadržaje čak i u ljetnim danima, uz posebno ugodnu temperaturu u odnosu na ostatak BiH.

Dejan Ljevnaić, nedavno imenovani vršilac dužnosti direktora Olimpijskog centra Jahorina, najavio je mnoga ulaganja u sadržaje, kako bi se na Jahorini oživio planinski turizam u ljetnom periodu.

“Trudićemo se zajedničkom saradnjom sa našim partnerima da vratimo Jahorinu u vrh planinskog turizma. U planinskom turizmu klimatske promjene nam idu na ruku. U gradu su velike vrućine, a mi nudimo veoma bogat program, koji je na svega 20 minuta od Sarajeva. Ovog ljeta nudimo panoramsku vožnju žičarom. Kada se popnete na vrh Jahorine dočeka vas visoravan, gdje može da se šeta, vozi bicikl i uživa. S tim imamo jedan veoma kvalitetan proizvod“, kaže Ljevnaić.

On dodaje i kako su partnerima predstavili brojne druge sadržaje, sve kako bi popularizirali ljetni turizam na planini.

“Imamo da ponudimo i ljetno sankanje – tubing. To je prelijepa atrakcija za djecu i odrasle. Tu su pješačke staze, sportski tereni, tu su nam gosti iz raznih krajeva regiona. Želimo da Jahorina bude puna i ljeti i da živi 365 dana godišnje", dodaje Ljevnaić.

Direktor OC Jahorina je dodao da su prošle sedmice imali preko 800 vožnji žičarom, što je u poređenju sa prethodnom sezonom porast za 50 posto. Zaključio je kako će ljetni turizam biti u ekspanziji, jer su ljudi željni aktivnog i porodičnog odmora.

Ljevnaić je najavio i da se radi na sistemu za osnježavanje jahorinskih staza, kako bi skijaška sezona mogla trajati barem 120 dana godišnje. No, nije želio precizirati kada će sistem za osnježivanje biti u funkciji, jer kako kaže realizacija projekta ide korak po korak i u skladu sa zakonskim odredbama.

Igor Tošić, direktor Turističke organizacije Istočno Sarajevo, istakao je da je ponosan što u ponudi imaju Jahorinu.

“Jahorina je bogata prirodnim i istorijskim naslijeđima. Ono što je najbolje ne može se vidjeti, nego se osjeti srcem. Turistička organizacija će na čelu sa mnom koristiti sve resurse i mogućnosti u cilju promocije ove ljepotice, kako bi proširili tržište. Ono što će promociju ove planine dići na još viši nivo je EYOF 2019. godine. Takva promocija se ne može platiti novcem. To je velika marketinška šansa za ove prostore i taj događaj je jako važan za promociju“, kazao je Tošić.

Govoreći o organizaciji EYOF-a naredne godine Tošić je istaknuo kako prihodi Turističke organizacije Istočno Sarajevo rastu iz godine u godinu te da bi u naredne dvije mogli enormno porasti, posebno ako ih Vlada finansijski podrži.

I predstavnici hotelijera su iskazali podršku novom menadžmentu OC Jahorina, te podržali njihovu inicijativu da se na olimpijskoj planini obogate ljetni sadržaji. Prema riječima Aleksandra Prošića, predstavnika jahorinskih hotelijera, cijene smještaja su u ljetnim mjesecima do 50 posto niže nego zimi.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije