Vrijednost brenda BH Telecoma povećana za 52 posto

Fena
Vrijednost brenda BH Telecoma povećana za 52 posto
Već drugu godinu zaredom, renomirani časopis European Communications u partnerstvu s Brend Finance objavljuje listu najboljih brendova iz telekom industrije.

Vodeći telekom operater u Europi je Deutsche Telecom, čiji brend vrijedi 36 miliona dolara, drugi je britanski Vodafone s padom vrijednosti brenda od 22 posto dok je na trećem mjestu  francuski Orange.

Ovogodišnja lista rankira kompaniju BH Telecom na 84. mjesto uz povećanje vrijednosti brenda od 52 posto i izračunatom brend vrijednosti u iznosu od 48 miliona dolara. Ovim je BH Telecom jedini  telekom operater u BiH kojem je vrijednost brenda povećana. 

Brend kao neopipljiva imovina kompanije uključuje vrijednost imena, pojmove, znakove, simbole, logotipe s namjerom da identificira robu, usluge ili lica, ili kombinaciju istih, kreirajući karakterističan ugled, pomoću kojeg se mjeri vrijednost na tržištu. 

"Da bi odredili snagu Brenda razvili smo Index Snage Brenda (BSI),  pomoću kojeg analiziramo marketinško investiranje, ujednačenost brenda i konačno njihov utjecaj. Nakon ove analize, svakom brendu je dodijeljen BSI rezultat 100 koji se uvodi u kalkulaciju vrijednosti brenda.

Na osnovu rezultata, svakom brendu na tabeli rezultata se dodjeljuje cijena između AAA+D u obliku slinom cijeni kreditiranja. AAA+brendovi su iznimno jaki i odlično pozicionirani dok se neuspješnom brendu dodjeljuje D stepen“, objašnjavaju u časopisu European Communications.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije