Vizit karte za bh. ekonomiju: Predstavljeni katalozi koji promoviraju privredu

Fena
Vizit karte za bh. ekonomiju: Predstavljeni katalozi koji promoviraju privredu
Pixabay / Ilustracija
Tri kataloga o voću i povrću, ljekovitom bilju, šumskim plodovim i medu, te industriji tekstila, kože i obuće, kao i Direktorij izvoznika Bosne i Hercegovine predstavljeni su danas u Vanjskotrgovinskoj komori (VTK) BiH u Sarajevu.

Izradu kataloga i Direktorija finansijski je podržalo Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa (MVTEO) BiH i USAID/Sweden Projekt razvoja tržišne poljoprivrede II (FARMA II).

Ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko Šarović istakao je da su ti katalozi vizitkarta za bh. ekonomiju i dobar način za promociju privrede i države.

"Projekat FARMA II je izdašan projekat od kojeg će benefit imati posebno poljoprivredni sektor u BiH, imajući posebno u vidu da smo lišeni podrške u smislu nedostatka strateških dokumenata, da apliciramo i budemo dio projekata iz oblasti IPA-e", rekao je Šarović na pres-konferenciji.

Zahvaljujući USAID-u, SIDA-i kao i nekim drugim organizacijama, dodao je,  poljoprivredni i prehrambeni subjekti dobit će sredstava, navodeći da Ministarstvo s VTKBiH u kontinuitetu sarađuje unazad nekoliko godina na različitim projektima, što donosi svima korist: "Mi smo i prošle godine radili na promotivnom materijalu i nadam se da ćemo to nastaviti i naredne godine. MVTEOBiH je izdvojio 750.000 konvertibilnih maraka za sajamske manifestacije u zemlji i inostranstvu. Marketing i promocija su važni, a tome naše društvo posvećuje malo pažnje."

Direktor USAID/Sweden FARMA II Adrian Neal rekao je da je podržao pripremu izvoznih kataloga za sektor voća i povrća te sektor ljekovitog i aromatičnog bilja i meda, u kojima su predstavljeni potencijali sektora 66 odabranih kompanija.

"Ovi sektori ostvaruju godišnji izvoz  od oko 190 miliona konvertibilnih maraka i stvaraju mogućnost za zapošljavanje nekoliko hiljada poljoprivrednika širom zemlje", precizirao je Neal.

Direktor Agencije za promociju izvoza VTKBiH Enes Ališković kazao je da su katalozi rađeni na bosanskom, engleskom i njemačkom jeziku s ciljem da se bh. proizvodi približe kupcima na nekoliko govornih područja.

Zaključio je da osim podataka o bazi privrednika i kompanija te njihove ponude, cilj tih izdanja bio je kratko predstaviti i Bosnu i Hercegovinu, osnovne informacije o privredi države, najperspektivnije sektore te značajne sporazume.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije